مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

سیاره در کهکشان راه شیری

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ

این عکس که مشاهده میکنین یک سیاره در کهکشان راه شیری نیست ، یک سیاره در هیچ کهکشانی نیست ...

.
.
این عکس تهِ قابلمه خونمونه که هم سنِ من عمر داره :))

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

سلام اگر حاضر باشید تبادل لینک کنیم
شما من را با اسم (دانلود بازی ها و برنامه های اندرویدAPK)
لینک کنید
بعد به من خبر بدهید من هم حتما شما را لینک میکنم
سلام جالب بود
به ما هم سر بزنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">