مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

سید جون جم کن بریم بابا.........

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ

آقا من و سید(موسسان توفانی) بعد از کلی تفکر داریم به این نتیجه میرسیم اینجوری اصن فایده نداره

آخه مگه میشه؟

روزی هزار و خورده ای بازدید کننده بد اونوخ نظر 2تا، کلیک رو تبلیغات بضی وقتا اصن هیچی

مگه بازدید کننده انقد بی حس و حالم میشه؟

والا.............

اگه میخوایید باشیم

دیگه سنگ تموم بذارید............

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۵)

بسیار خوب است تعطیل ننمایید لطفا
خخخخخخخخخخخخ
تا حالا اینقدر لفظ ادبی صحبت ننموده بودم!!!!!!
پاسخ:
چون شما میگویید چشم

خب برادر بنده  شما کم کاری میکنید انگیزه نمیگذارید برا ما که

برادر من!

خب نحوه درخواستت درست نیست!

شما تقریبا یه پست در میون دارین اینو میگین که رو تبلیغات کلیک کنین ولی کسی کلیک نمیکنه دلیلش هم  شاید اینه که نحوه تبلیغات یا مثلا طراحی سایت شما طوریه که این تبلیغات تو چشم نیست!

من به عنوان یه جوجه بازاریاب میگما؛ شما بابد نحوه طراحی سایت و نوع دعوت کردن و تبلیغتو عوض کن تا کلیک خورت بیشتر بشه!

 

پاسخ:
میشه راهنمایی کنی؟
البته خودمون بلدیم هاااااااااااا
میخواییم سطح دانش تو رو بسنجیم
هی :)
همین که امار بازدیدت زیاده کلی ارزش داره!!:-C

اینم نظر من!
پاسخ:
اون که جای خود
البته با تبلیغات شما برای ما بیشترم میشه
سلام.
چی بگم والا!!!!
 :))))))))))))
من موافقم تعطیل کنیدولی فقط تا 21 خرداد اونم تا ساعت 10 صبح بعدش امتحاناتم تموم میشه  
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">