مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

شارژ ایرانسل

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

من از بچگی 1ستاره رو نشون کردم تو آسمون میگفتم این ستاره منه وقتی فهمیدم چراغ دکل مخابراته کمرم شکست

***

صدقه دادن هفتاد نوع بلا رو دفع میکنه، بطور مثال : بلا اِی ، بلا دختر مردم ، بلا بوی گل گندم ، بلا اون قد رعنا ، بلا شیطون خودم و..

***

من :کی زولبیا بایه ی منو خورده
مامانم :مدرسان شریف
داداشم :بیست و نه دوتا۶...(2966)

***

شارژ ایرانسل میگیرم همین الان اذان میگم

***

ﺗﻮ ﺧﺎﺭﺝ ، ﻣﯿﺮﯼ ﺩﺍﺧﻞِ ﺁﺳﺎﻧﺴﻮﺭ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻭ ﭘﺴﺮ ﺩﺍﺭﻥ همدیگه رو ﻣﺎچ ﻣﯿﮑﻨن تو ﺍﯾﺮﺍﻥ میری تو آسانسور میبینی ﯾﮑﯽ ﻗﺒﻠﺶ ﮔﻮﺯﯾﺪﻩ ﻣﯿﻮﻓﺘﻪ ﮔﺮﺩﻥ ﺗﻮ

***

با رفیقم صحبت میکردیم درباره خدمت، آخرش به این نتیجه رسیدیم که اگه همزمان می‌رفتیم خدمت ارتش ضعیف می‌شد و آمریکا حمله میکرد!!

***

این که باباها کولر خاموش می کنن چرته.بابای من تو ساعات اوج مصرف برق میره کنتور برق خاموش میکنه میاد بهمون میگه باز برقا رفت؟ای بابا ای بابا

  • موافقین ۲ مخالفین ۱
  • جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">