مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

شما از واژه هاى عجیجم اینا استفاده کن!!

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

ﺟﺰﻭﻩ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟؟؟؟ . . . . . . . . . . . . . ﺟﺴﻤﯽ ﺍﺳﺖ ﺳﻤﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﺎ ﺩﺳﺖ ﯾﺎ ﺣﺘﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﺭ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺗﺮﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻤﮑﻦ، ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﻋﻤﯿﻖ ﻓﺮﻭ ﻣﯿﺒﺮﺩ

***

این راننده هایی که دستشون از شیشه ماشین بیرون ِ و دارن با انگُشتاشون بازی میکنن،
.
.
.
.

اینا دستشون تو دماغشون بوده الان دارن گیگیلی درست میکنن سرگرم باشن تو ترافیک

***

بچه ی 3 چهار ساله ی دوستمو بردم تو سوپر
هرچی دید میخواست چن تا برداشتم براش
بازم هی میگفت از اینا از اینا
به فروشنده اشاره کردم گفتم عمو اینا رو نمیفروشه
بچه هم نه گذاشت نه برداشت، برگشت گفت "عمو گه خورده"
:|
اگه اینا بچه ان ما چی بودیم ؟
اینا گودزیلان :))

***

(حلزون اگر از روی لبه تیز تیغ هم رد بشه آسیبی نمیبینه!)
این جمله رو روری هزاربار میشنوم! گفتم ۱بار امتحان کنم, حلزونو گذاشتم رو تیغ از وسط نصف شد مُرد!
دارم فک میکنم تیغش تیز بود یا حلزونش شل بود؟ :|

***

ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﺗﻮ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﺍﺯ ﺗﻮﺩﻣﺎﻏﻢ
ﺍﻭﻣﺪﺑﯿﺮﻭﻥ
ﻫﻤﻪ ﺣﺎﻟﺸﻮﻥ ﺑﺪ ﺷﺪ ﻣﻨﻢ ﺩﻣﺎﻏﻢ ﻣﯽ ﺳﻮﺧﺖ ﻣﺸﺘﻤﻮ ﮐﻮﺑﯿﺪﻡ
ﺯﻣﯿﻦ
ﺧﻮﺭﺩ ﺗﻮ ﻗﺎﺷﻖ ,ﻗﺎﺷﻖ ﭘﺮﺕ ﺷﺪﺗﻮﺻﻮﺭﺕ ﺑﺎﺑﺎ ﺑﺰﺭﮔﻢ
ﺩﻧﺪﻭﻥ ﻣﺼﻨﻮﻋﯿﺶ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺗﻮ ﺳﻮﭖ
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﭘﺎﯼ ﺳﻔﺮﻩ ﺩﺭ ﺭﻓﺘﻦ
(((:

***

شما!آقا پسرى که ابروهاتو نخ میکنى شبیه جارى دختر عموى من میشى...
دیگه نباید از واژه نوکرتم و چاکرتم استفاده کنى!

شما از واژه هاى عجیجم اینا استفاده کن!! بوج برات!

***

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲۸)

داری میگی تیشرت پس چرا آستین بلند تنشه؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
جیگر: نکته ظریفیست که ما خودمونم هنوز نفهمیدیمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
خیلی لزین لغت بدم میاد
پاسخ:
اصن حال بهم زنه 

دادش بعضی از این تبلیغات کنار صفحه سایت یه کمی مورد دارن. خواستم بگم شاید بهتر بشه.

what mean?
منظورت از ها چیه؟
پاسخ:
اها
چه حس خوبیه وقتی دوستان باهات موافقن.(عجیب خوش جنبه ام)
دوستان امتاحانا را پیشاپیش بخونین(یقین به خرخون بودن شما دارم) که چت روم بیاد علی الدوام توفانی می شین و دانشگاه میشه دانش "گا"


پاسخ:
ها ؟
آقا من با این کلنگ2013 موافقم
بعدم مگه اینجا کلاس آشپزیه
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
ما هم با کلنگ 2013 موافقیم
ضمنا چرا نمیتونه اینجا کلاس آشپزی باشه
این دیگه چه وضعشه؟
بابا یه چت روم باز کن 
آخه تا دوستان بیان نظر بدن و بشینن تائید کنی و دوباره بیان و ...
راحت سه سوت پاسخش کن دیگه
بخدا اینقدر وقت واسه درسشون میذاشتن الان "فوق تخصص یا خدا" گرفته بودن.
جون تو
پاسخ:
تو فکرشم احتمالا تو همین هفته(یه دونه آزمایشی بزنیم)
  • بنده خدای موفق
  • متاسفم حرف مادر واجب
    باید ریزش کنم

    پاسخ:
    بله درسته 
  • بنده خدای موفق
  • مامانم نظر دیگه ای داره میگه اون جوری تو پیراشکی جا نمیشه

    پاسخ:
    حرف مادر رو باید گوش کرد بی قید و شرط
  • بنده خدای موفق
  • تازه الان مامانم میگه سیب زمینیش درشته باید خیلی ریز شه:)))))))))
    پاسخ:
    نه دیگه ریز تر نکنید
    خوبه
    بد مزه میشه هااا
  • بنده خدای موفق
  • یه ادویه با عنوان لیمو فلفلی نمکین محصول گلها اونایی که درش قرمزه

    ینی معجزه میکنه رو هرچی بریزی خوشمزه میشه
    من خودم باهمه چی امتحان کردم فوووووق العاده
    بخصوص رو گوجه وای دهنم آب افتاد
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    حتما استفاده میکنم

  • بنده خدای موفق
  • صحیح فقط یه پیشنهاد : رو املت لیموفلفلی بریز معجزه میکنه
    پاسخ:
    آبلیمو تازه با فلفل میریزم
    اما این لیمو فلفلی چی هست؟
  • بنده خدای موفق
  • تو داری به کی دستور آشپزی میدی؟ شما مردا همون املت رو نسوزونید
    پاسخ:
    املت های من زبان زد خاص و عامه
    املت درست میکنم با طعم کباب برگ
    والاااا
  • بنده خدای موفق
  • سیب زمینی زیاد درشت باشه مغزش نمیپزه
    پاسخ:
    قبلش باید سیب زمین رو سرخ کنید هااا
  • بنده خدای موفق
  • صحییییییییییییح
    پاسخ:
    بعله
  • بنده خدای موفق
  • الان از سبزی فارغ شدم دارم سیب زمینی نگینی میکنم
    موس من بوی غذا گرفته و البته کیبورد

    ینی یه همچین طرفدارایی دارید
    پاسخ:
    چه فاییده پیراشکی اش رو یکی دیگه نوش جان میکنه
    فقط عکس و نظراتش می مونه برا ما:(((
    فقط سیب زمینی اش رو زیاد ریز نکنید
    یه ذره درشت باشه بهتره
  • بنده خدای موفق
  • برو به آدرس
    cooking.akairan.com/ashpazi/charkhgosht1/10854.html
    یکم بیا پایین قیافش عین همینه
    پاسخ:

    من از اینا خوردم بدک نیست منتهی با سس فراوون باس بخوری

    نوش جان

    akairan

  • بنده خدای موفق
  • جعفری....واسه پیراشکی
    پاسخ:
    دلم خواست
    یه عکس بگیر از پیراشکی یا پیلاشکی ها
    اخر سر
    بگذاریم تو وبسایت ما بقی هم استفاده کنن
  • بنده خدای موفق
  • به خدا منو از زندگی انداختین من الان دارم سبزی خرد میکنم بعد کنارش تو ی توفانیم
    پاسخ:
    سبزی چی خرد میکنی؟اش یا پلو یا کوکو یا خوردن؟
  • ندا رادمهر
  • خوشمان آمد بسیــــــــــــــــــــــــــــار
    پاسخ:
    هدف ما رضایت شماست
  • بنده خدای موفق
  • خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخخخ
  • بنده خدای موفق
  • الان یه صحنه جالب دیدم رفتم تو آخرین نظرات همه نظرا مال خودم بود
    پاسخ:
    میگم ایدی یاهو بدم بریم اونجا چت کنیم؟
    از بس رو تبلیغات شما کیلیک کردم تبلیغات شما تا منو میبینن خود به خود باز میشن
    پاسخ:
    خیلی خووووووووووب بوووووووووووووود
  • بنده خدای موفق
  • یه سوالی امسال دیگه از این معما ها نمیذارید؟
    پاسخ:
    چرا نمیگذاریم
    دنبال اسپانسریم
    اسپانسر پیدا کنیم دور جدید اش شروع میشه
  • بنده خدای موفق
  • ما مگه مثل شما بیکاریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    :)
    گل زد عمان:(
    سلا خدا خیرتون بده خستگی دو روز امتحان اونم دوتادوتا از تنم در رفت
    پاسخ:
    سلام
    خیلی هم خوب
    رو تبلیغات که کیلیک کنید
    انشالله نمره ی  20 امتحانتون هم تضمین میشه

    الان خیلی سرحال بودم 
    حلزونو خوندم یادم اومد اعصاب ندارم

    این چه تبلیغیه دیگه؟؟؟؟
    آدم vomitingمیگیره


    پاسخ:
    منم به شخصه خیلی شاکی ام
    کی میشه  اینا رو دس بگیریم مثل glx بخندیم

  • بنده خدای موفق
  • یکی از فانتزیام اینه که شونصد ساعت منتظر شم بلکه یه نویسنده ی گلی یه پست بذاره  بعد من کلی ذوق کنم اگر هم هیچ پستی نبود میرم مطالب قدیمی رو میخونم همینطوری نظر میذارم نویسده ذوق کنه!!!!!!!
    پاسخ:
    با اینکه کپی برداری شده و لی این ذوق هنری شما جای تقدیر و تشکر داره
    تلاش کنید نمونه های جدید تر هم می تونید بگید
    خیلی خوبه
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">