مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

شما یادتون نمیاد

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

پیر زنه به پیر مرده میگه :عزیزم! توی نودمین سالگرد ازدواجمون چی می خوای؟
پیر مرد میگه یک لحظه سکوت!

***

شما یادتون نمیاد اون قدیما زندگی میکردیم و یه سری به اینترنت میزدیم..
الان همش تو اینترنتیم و یه سر به زندگی میزنیم..!!!

***

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺯﻧﮓ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﺯﺩ، ﮔﻔﺖ:
ﻛﻠﻴﺪ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﺑﻴﺎﻡ ﺗﻮ ﺗﺎ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺑﻴﺎﺩ؟
ﻓﻬﻤﻴﺪﻡ ﻛﻪ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺍللهیه...
ﮔﻔﺘﻢ ما خونه نیستیم.... درو ﺑﺴﺘﻢ... ^_^

***

معین میگه اگه به روی دنیا بخندی اونم به روت میخنده... از همین تریبون اعلام میکنم دروغه...:| والا اونقد که من به روی دنیا میخندم باید دنیا برام غش میکرد... والا بخدا..... نخند اقا.. جوک نیس که

***

مامانم یه قابلمه جدید خریده، بعد امروز به شوخی گفتم اگه توش خط بندازم چی کار میکنی بر گشت گفت :هیچی فقط یکی مثل همون خط تو صورتت میندازم.......
من :|
عاطفه مادرانه :|
سازمان حمایت از کودکان بی سرپرست :|
قابلمه:))

***

عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه،
فرق یخچالمون با کمد، فقط چراغ توشه!:|
حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه،
از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه؛
ماه رمضون که دیگه هیچی اصن واویلاست... یخچاله ما داریم؟

***

گالری تصاویر بسیار زیبا از بچه های زیبا و ناز

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۲)

سلووووووووووووووووم


وبت خیلی خوشمله 


ب منم حتما یه سر بزن
پاسخ:
سروناز:
واااااا!!!!!
سلام
چشم میام!
  • یاقوت سرخ
  • سلام

     

    خیلی باحال بودددددددددد

     

    وبلاگتونم خیلی باحاله

    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) سلام باحالی از خودتونه داداش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">