مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اسطوره خود را در زندگی بدست آورید

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

یک عدد بین ۱ تا۹ انتخاب کن.
ضربدر۳ کن
حالابعلاوه۳ کن
دوباره ضربدر۳کنا
دو رقم این عدد رو با هم جمع کن
عدد بدست اومده اسطوره شما توی زندگیتونه!
۱. ادیسون. ۲ناپلئون
۳. پاستور۴. آل پاچینو
۵. انیشتین۶. چایکوفسکی۷. گاندی
۸. گراهام بل
۹. کلاه قرمزی
۱۰. گالیور

***

زن در حالی که در آینه نگاه میکنه به شوهرش میگه :من جدیدا خیلی وحشتناک، چاق و زشت به نظر میرسم.. لطفا یه چیز خوب به من بگو امیدوار بشم...
شوهر :بیناییت فوق العادست عزیزم!!

***

ﺗﺎﺭﺯﺍﻥ ﻟﺨﺖ ﺑﻮﺩ
ﺳﯿﻨﺪﺭﻻ ۱۲ ﺷﺐ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﻮﻣﺪ ﺧﻮﻧﻪ،
ﭘﯿﻨﻮﮐﯿﻮ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻔﺖ،
ﺑﺘﻤﻦ ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﺑﺎﻻﯼ۲۰۰ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ﺑﺮ ﺳﺎﻋﺖ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩ
ﺳﻔﯿﺪﺑﺮﻓﯽ ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﺎ ﻫﻔﺖ ﺗﺎ ﻣﺮﺩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩ
ﻭ ﭘﺎﭘﺎﯼ ﭘﯿﭗ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ ﻭ ﺗﺘﻮ ﺩﺍﺷﺖ...
ﭘﺲ ﺗﻘﺼﯿﺮ ﻣﺎﻫﺎ ﻧﯿﺴﺖ
ﺍﻟﮕﻮﻫﺎﻣﻮﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻦ

***

مدیر رو برعکس بخونید. .. .. .. .. خب متشکرم دیگه عرضی ندارم همین!

***

یه سوال خیلى مهم همین الان ذهنمو درگیر کرده.
عربا به گوژپشت چى میگن.
نه واقعا مهمه واسم. جواب بدید.

***

رفتم قصابی میگم جیگر دارین؟ میگه جیگر گوسفند؟ پَ نه پَ جیگر خودتووووووووووو با اون سیبیلای نازتتتتتتتتتت!!!

***


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۴)

میگم بگو سرکاریه...
من یه بارم این برنامه رو نگاه نکردم همش میترسیدم وسطا بزنم تلویزیون بشکنم...:دی
کلن بدم میاد ازش دیگه..خخخخ
کلاه قرمزی "نویسنده محترم سایت"شما به خودت نگیر
پاسخ:
کلاه قرمزی:) 
1تا 9 رو منتخب کنیم میشه کلاه قرمزی! ولی اسطوره من پسرخاله ست, همچین مثل خودم با معرفته!!!
پاسخ:
کلاه قرمزی:) بیخود
مطمئنید سرکاری نبود؟؟
عـــــــــــــاخه برای منم کلاه قرمزی دراومد....
درصورتیکه من متنفرم از این شخصیت....خخ
پاسخ:
کلاه قرمزی:) نه این کاملآ درسته چون کلاه قرمزی برای خیلی ها یک اسطورس
شما هم تو ضمیر ناخودآگاهت بوده نمیدونستی

 هههههههههههههههههههه کلاه قرمزی
پاسخ:
کلاه قرمزی:)  میدونم میدونم اسطورم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">