مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

طناز با شخصیتهای مختلف!!

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ

طناز بی ناز!

من آمده ام دل تو را شاد کنم

با طنز ز بند غصه آزاد کنم

نه مثل "طرف"، که هی بگویم:" ای وای

من آمده ام که ناز بنیاد کنم!!"

طناز کمرو!

هرگز دل من ز طنز محروم نشد

جز بر رخ سوژه چشم من زوم نشد

از بهر تو یک طنز به ذهنم آمد

گفتم که بگویمت، ولی روم نشد!

طناز قانع!

دل گفت که عاشقم زدی توو ذوقش

دپرس شد و افتاد ز شور و شوقش

اینقدر نترس از من و نزدیک بیا

یک ماچ بگیرم از تو فوق فوقش!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ
  • صادق ایزانلو

نظرات  (۱)

چطوریه این پستامال 7مهره وماتاحالاندیده بودیمشون؟؟؟همش عااااالیه مرسی گیگیلی جوووون...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">