مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مواظب باشید نپرم یهووو:))))))

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

بارون میاد جرجر، پشت خونه هاجر، هاجر عروسی کرده، دمب خروسی کرده
به سلامتیه دهه هفتادیا و تفریحات سالمشون 

***

عطسه در جوانی باعث صحت و شادابی ست و در پیری عامل افتادن دندان مصنوعی و خجالتی است.

***

مردها مثل الکل هستند، دیر بجنبی همه شان می پرند!
ستاد یادآوری فرصت ها به بانوان

گفتم مواظب باشید من نپرم یهووو:)))))))

***

اعتراف میکنم که با این سنم هنوز معنیه خیلی از فوشا رو نمیدونم و معنیاشونو از یه متولد ۷۶ میپرسم و اون مثه بلبل همشو بلده :|

***

 درنظر دارم ی قوطی نارنجی بخرم و توش اسمارتیز بریزم...

هروقت سردرد داشتمو یکی ازم پرسید چی شده؟
بگم :"چیزی نیست، همون سردردهای همیشگی... "
بعدم چندتاشو بخورم بگم آآآآه :|
لامصب، عنده کلاسه!

***
شما هم بچه بودید خوشمزه ترین عصرونه زندگیتون این بود که نون رو تو روغن سرخ کنید؟ یا نون و با رب می خوردید؟؟
***
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺑﺎ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﮐﺮﺩﻩ
ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻓﺤﺶ ﻣﯿﺪﻩ
ﻣﯽ ﮔﻢ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ؟ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﮐﺮﺩﻡ
ﻣﯽ ﮔﻢ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻓﺤﺶ ﻣﯽ ﺩﯼ
ﻣﯿﮕﻪ:
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻓﮏ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ |:
***
421916_486698081416611_2076782290_n.jpg

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۶)

بسمه تعالی
فکر کنم کد ها در آینده به شکل صوت بصورت ورودی و حتی فکرش را بکنید که اثر انگشتی شود رمز ها.
والسلام
  • کیمیا سوون
  • ما عاشق نون و شکوپارس بودیم.شکلات صبحانه ها بودا......
    عجب طعمی داشت
    پاسخ:
    نگو که دهنم آب افتاد تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • دیدبان دیدبان
  •  دریای اعتماد بنفسی خدایی
    یه خورده هم به ما آموزش بده این اعتماد بنفس کاذب بره بالا!
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) کاذب نیست همش حقیقت می باشدتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
     گفتم بانوان در جریان باشن بعد نگن یادآوری نکردیتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    با مزه بودن....
    راستی من نون خالی میخوردم رب گوجه دوست نداشتم..خخخخ
    پاسخ:
    جیگر:
    عجب
    سال 2014 :
    کد امنیتی : حدس بزن من به چی فکر می کنم
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    خداییش این کد نظر دیگه شده تست هوش!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">