مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

عشق از دیدگاه افراد مختلف

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

کی می تواند توپی را چنان شوتی کند

که از اینجا تا آن سر دنیا برود؟

من!

کی وقتی همه پلیس ها در می روند و قایم می شوند

می ماند و با دزد ها می جنگد؟

من!

کیست که پرواز میکند و چشم های لیزری دارد

و هیچ گلوله ای بهش عمل نمی کند؟

من!

کی میتواند اینجا بنشیند و یک کله از صبح تا شب

دروغ به هم ببافد؟

لابد، من!

شما آدم نرمالی هستید در صورتیکه :
.

.

.


۱- عضو فیس بوک باشید

۲- تلفن موبایل داشته باشید

۴- وقتتان را برای خواندن این مطلب تلف می کنید

۵- متوجه نشدید که در این مطلب شماره ۳ وجود ندارد

۷- الان چک کردید ببنید آیا شماره ۳ هست یا نه

۸- شماره ۶ کجاست؟

۹- اکنون لبخند می زنید

۱۰- شماره ۱ کجاست ؟

۱۱- هه هه هه رفتید چک کنید ببنید شماره یک هست؟
.

.

.

.

.

.
جداً فکر می کنید آدم نرمالی هستید؟؟

1- عشق از دید حاج آقا:استغفرالله باز از این حرفهای بی ناموسی زدی؟(جمله عاشقانه:خداوند همه جوانها را به راه راست هدایت کند)

 

2- عشق از دید دختر حاج آقا:آه خدای من یعنی می شه بدون اینکه بابام بفهمه عاق بشم؟(جمله عاشقانه:ندارد)

 

3- عشق از دید یه ریاضی دان:عشق یعنی دوست داشتن بدون فرمول(جمله عاشقانه:آه عزیزم به اندازه سطح زیر منحنی دوستت دارم)

 

4- عشق از دید بقال سر کوچه:والا دوره ما عشق مشق نبود ننمون رفت خواستگاری و سکینه خانومو واسه ما گرفت(جمله عاشقانه:سکینه شام چی داریم؟)

 

5- عشق از دید اصغر کاردی (در زندان):مرامتو عشقه عشقی(جمله عاشقانه:چاقو خوردتیم لوتی)

 

6- عشق از دید مدیوم کلاس و کمی بی غم:آه عزیزم کاش الان پیشم بودی و بغلم می کردی سرمو می ذاشتم رو شونه هات....(جمله عاشقانه:دوستت دارم عزیزم)

 

7- عشق از دید مادر بزرگم:این حرفارو نزن راستی این دختر اقدس خانم خیلی دختر با کمالاتیه تازه تحصیل کرده هم هست...(جمله عاشقانه:بریم خواستگاری)

 

8- عشق از دید...(الان خودتون می فهمید کی):عزیزم تو که عاشقمی پس چرا هزینه عمل کردنمو نمی پردازی///واسه نهار بریم سورنتو سالی هم قرار با دوستش بیاد دوست سالی

 

واسش یه ماتیز گرفته تو حتی حاضر نیستی واسه من که اینقدر دوستت دارم یه پیکان بخری(جمله عاشقانه:عزیزم آیفون فایو می خوام و... راستی دوستت دارم)

 

9- عشق از دید کسی که بار اول عاشق می شه:

 

عزیزم باور کن بدون تو حتی یه لحظه هم نمی تونم زندگی کنم تو واسم همه دنیا هستی(جمله عاشقانه:فدات شم عزیزم خیلی خیلی دوستت دارم)

 

10- عشق از دید کسی که بار اولش نیست:عزیزم خیلی دوستت دارم. باور کن شبها به خاطر تو با پای برهنه می خوابم(جمله عاشقانه:آه عزیزم دیرم شده باید برم)

 

11- عشق از دیدی بعضی ها:آه خدا یعنی میشه بیاد خواستگاریم؟....(جمله عاشقانه:یا شبدالعظیم هزار تومن نذرت می کنم بیاد خواستگاریم)

 

12- عشق از دید اوباش و ارازل:عشق مشق سیخی چند برو بچه سوسول دلت خوشه خونه خالی نداری...(خمله عاشقانه:بوق بوق خانم بیا بالا خوش میگذره)

 

13- عشق از دید یه مهندس الکترونیک:عشق همان دوست داشتن است وقتی درAv open Loop ضرب میشه.البته در این ناحیه انسان به صورت غیر خطی عمل می کنه

 

(جمله عاشقانه:عزیزم تو منو در وسط منحنی مشخصه بایاس کردی)

 

14- عشق از دید بابام:آخه پسر عشق واست نون و آب میشه؟...حالا بگو ببینم پدرش چه کاره هست؟ (جمله عاشقانه :برو با دختر حاج آقا ازدواج کن)

 

15- عشق از دید احمدک:عشق تنها هدف آفرینش هستی است زیرا انسان تنها مودی است که عاشق می شود.(جمله عاشقانه:....................)

 

16 -عشق از دیدی مادر ها:وا مگه تو امسال کنکور نداری؟عشق واسه بعد...مگه تو امسال فلان نداری؟عشق واسه بعد......مگه تو امسال بهمان نداری؟عشق واسه بعد......

 

(جمله عاشقانه:جملات عاشقانه ای هنوز بیان نشده است)

 

17-عشق از دیدکسی که در عشق شکست خورده:عشق یعنی کشک(جمله عاشقانه:برو کشکتو بساب)


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فاطمه میم

نظرات  (۴)

خیلی جالب بود
پاسخ:
جـــــــیگـــــــــــــر:

جالبی از خودتونه
 کشک رو سابیدی بده باهاش یه کشک بادمجون اساسی بخوریم!
پاسخ:

جـــــــیگـــــر:
گفتی کشک بادمجون کردی کبابم 
اصلا حال نداد خیلی طولانی بود و بی معنی
پاسخ:
جــــیگــــر:

عاقا به بزرگیه خودتون ببخشید::f45d4::
ببعی جونم 16 و جمله عاشقانه11 خیلی قشنگ بود.
ممنون از زحمتت
پاسخ:
جـــیگــــر:

از طرف ببعی جون میگم که خواهش میشه:4lqqtqv:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">