مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

عیدی دادن و عیدی گرفتن

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

عیدی دادن و عیدی گرفتن

عیدانه های خط خطی

#علی زکریایی#خط خطی#خط۵۷#سال نو#عید#عیدنوروز#عیدانه#عیدی دادن#عیدی گرفتن#انواع عیدی#وضعیت معیشت#طنز#سیاسی#اجتماعی

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه ایزدی

نظرات  (۵)

سلام.اولا که خدارو شکر که ظاهرا این پست رو اصلاح کردین. چون من که الان چیزی تو این پست نمیبینم که توهین به کردهای عزیز باشه.
ثانیا: (خطاب به جیگر) کردهای استان کردستان اکثرشون اهل سنت و شافعی هستن که نزدیکترین فرقه اهل سنت به شیعیان هستش.یه دوست داشتم تو دانشگاه از کردستان بود.میگفت: احترام امام هارو داریم چون نوادگان پیامبر اسلامند.
ثالثا: (خطاب به خانم روناک:) نمیدونم این نظرو میخونید یا نه ولی منم از طرف خودم که هرچند ربطی بهم نداره ولی خب شیعه که هستیم مثلا! از شما عذرخواهی میکنم.مطمئن باشید از زیر دست مسئول تایید سایت در رفته وگرنه با شناختی که من از این سایت و مسئولینش دارم ابدا توهینی تو این سایت نمیشه.امیدوارم به بزرگی خودتون ببخشید...
(میتونید این نظر رو همه اش رو منتشر کنید و اگه نخواستین میتونید قسمت دوم رو حذف کنید و قسمت اول و سوم رو منتشر کنید.)
پاسخ:
جیگر: آهان چ جالب من این مورد نمیدونستم
مرسی از اطلاعاتتون
نه چرا حذف کنیم دیگه
واسه یک دختر کرد مثل من این کارتون مثل چکش زدن به سرم بود الان فکر کردی خندیدم؟ با اینکه شیش ماهه همراهتون هستم اما دیگه هیچوقت سر نمی زنم برو شاد باش که پسرای متاصب کرد اینو نبینن وگرنه...
پاسخ:
جیگر: عزیزم چرا انقد تند میری
من یادمه که اجازه انتشار این پست رو ندادم
نمیدونم چرا باز منتشر شده
شما که مرام نامه ی مارو خوندی؟!
منم مادرم کرده
پس این لحن تند به دور از ادب بود
من این پست رو ویرایش میکنم
بازم معذرت میخوام
حداقل اگه قرار نیست دیگه به سایت ما سری بزنید امیدوارم این اشتباهو بخشیده باشید :)
کرد هستم وروزی ده بار به سایتتون سر می زنم اما دیگه تموم شد از این به بعد ماهم همین طور محترمانه با شیعیان و فارس ها در وب ها و سایت هامون رفتار می کنیم تا بدونید توهین به فرهنگ و لباس محلی دیرین ما همون قدر شیرینه که توهین به امامان شما هست متشکرم از همه شما
پاسخ:
جیگر: اولا که شیعه ربطی به اقوام ایرانی نداره
الان شما که کردی مگه شیعه نیستی؟!
یعنی الان امامان ما امامان شما نیستن؟!
دختر خوب از رو عصبانیت خودت هم نفهمیدی چی گفتیاااا
من معذرت میخوام بخاطر انتشار پستی که خلاف مرامنامه ی سایت بچه های طوفانی بوده
و امیدوارم دیگه همچین اشتباهی پیش نیاد که ما شرمنده ی بازدیدکننده ی خوبی چون شما بشیم
و امیدوارم بخشیده باشید و همراه همیشگی سایت ما باقی بمونید
تشکر :)
این الان مسخره کردن اقوام ایرانی بود؟؟؟
کردیــــش =))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">