مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

کی بود کی بود من نبود

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۳)

جیگر  جان حالا اون کلمه ی بی ادبی را ننویسی فقط بنویسی کی بود  .... بیننده تصویر خودش نمیفهمد    حساسم من به این کلمات بی ادبی در جمع، تو خلوت گفتی یا جمع دوستات خوبه ،ولی اینجا آدمای باادب زیادن هر کی بگه حالا با یک کلمه ی من دنیا زیرورو نمیشه بار مسئولیت را ازدوش خودش برداشته تو بعنوان نویسنده ی طنز به سمت .....ها نرو  وزین باش   وقت گذاشتم  اینا رانوشتم چون مطالبتون را دوست دارم  وهمیشه سرمیزنم می خوام اصلاحیه بزنین قهر نکنید دلخورم نشید انتقادکردم فقطو اینکه از ترک و کرد و لر تعریف کردین و لطیفه هاتون هم خوب است و خیلی کم تکراری  
پاسخ:
جیگر: عزیزم این پست مال من نیست مال کلاه قرمزیه 
اما حق با شماست..چشم الان اصلاحش میکنم....شرمنده اییم بخداتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

جیگر: اصلاح شد...ممنونم از تذکرت دوست خوبم
دختر همسایه:
راستی وبتون خیلی قشنگه.
جالب بود

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مرسی

پاسخ:
جیگر: هههههههههههههههههههههههههههه
خواهش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">