مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

فامیل چیست؟؟

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

کاش۱موسسه برای احساساتمون بود!
اسمشومیذاشتن کانون فرهنگی اموزشی بغل چی

***

بدترین حالت زندگی زمانیه که خندت گرفته و باید جدی باشی

***

فامیل چیست؟؟؟
فامیل کسی هست که در مراسم ترحیم وعروسی یافت میشود وبعد از بغل وماچ وبوس فراوان با اظهارشگفتی بهمون میگه :وااااااااااااای!!!!! تو چقد بزرگ شدی):

***

بیاین اعتراف کنیم که قبل از 2funny تو گوشیمون جوک های خاک بر سری زیاد داشتیم...!!
هنوزم داریم!! خخخخخخخخ

***

تو تاکسی خواستم به راننده بگم, اگه میتونید من و یکم جلوتر پیاده کن
گفتم اگه میتونی من و پیاده کن, راننده هم, فک کرد دعوا دارم
زد کنار گفت :خر کی, باشی پیاده نشی جوجه
منم دیدم پیاده روی برا سلامتی خوبه پیاده شدم!!!
چیه؟ حتما باس کتک میخوردم...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱)

عاقا من اعتراف میکنم جوک های خاکبرسری زیاد داشتم ولی دیگه ندارم با وجود این سایت :|
پاسخ:
شما هم آره ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">