مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

فرق تو با بقیه مرد ها

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ

میدانی فرق تو با بقیه مرد ها چیست؟؟
اینکه اگر یک تار مویم بی هوا بیرون باشد با ان تبسم همیشگیت میگویی..
خانمم حواست به موهات هست؟؟؟
زنان بی حجاب را که میبینم شک ندارم که همچون تویی را ندارند و مردانشان در بی غیرتی خود مشغولند

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲۰)

مثله اینکه این باغه در نداره که دوستان بیان تو باغ قرار بگیرن،به کل از جریان خارج تشریف دارن به گمونم پاریس باشن.....
سلام 
چرا اینقدر کاربرای پایه این سایت واسه بحثای اینجوری کمه .
به نظر من خیلی جالب نیست کل کل نسل ها ( یعنی چی دهه هفتادیا پرچم بالا ، مگه خودتون خودتونو دهه هفتادی بدنیا اوردین ؟ ) بشه جزو مسائل پر بحث و پر بازدید !!!!
چی بگم ؟؟؟!!!!!!
پاسخ:
فامیل دور :من هفتادیم 
خود خود هفتاد
پس شما هم لطف کن پستی که میذاری فقط یه نظر باشه نه یه قضاوت.
به کسی نگید بی غیرت نگید بی حجاب و و و و و .....
شما حجابو دوست داری مگه ما حرفی داریم؟یکی دیگه هم دوست داره حجابش اونطوری باشه شما هم اینجا حرفی نداشته باش،حجابه خودتو تبلیغ کن ما از صحبتات لذت میبریم،تو سر بقیه حجابا نزنید به به اینجا دیگه چقده بیشتر لذت میبریم.در ضمن من خودم شخصا پوشیده تر بودنو ترجیح میدم ولی اون کسیرو که من روی حجابش میتونم حق داشته باشمو به هیچ وجه نظرمو تحمیل نمیکنم مختاره که هرجور میخواد لباس بپو.شه فقط به شرط اینکه از محدودههای اون چیزی که خط قرمزه منه خارج نشه 
یه نظره ساده و مثبت،نظر منفی درباره دیگران ندید
اونوقت شاید بشه یه بحثو گفتگو بی توهینو مثبتو مفیدو اموزنده داشته باشیم.

پاسخ:
جیگر: بــــــــــــــــــله :)
خیلی هم آقایی .
کاش همه مثل تو جیگر بودن !!!!
مسئله اصلی اینه که دین کارشناس یا غیر کارشناس نداره ، هر کسی انتخابش کرده باید در موردش اطلاعات داشته باشه .
صرف این که ما مسلمونیم که نمیشه از یه چیز پیروی کرد .
اگه این جوری باشه هیچ مسیحی یا یهودی یا حتی بت پرست رو نمیشه به اسلام دعوت کرد چون اونا هم از اون اول همون جوری بودن .
پس یه جای کار می لنگه .
امنیتو رو خوب اومدی !!!!
با این حال اگه این بحث رو کاربرا دوست داشتن ما هم پایه ایم.
و از همونا که خودت گفتی .
پاسخ:
جیگر: برادر جان منکراتی نکن قضیه اروتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
من آقا نیستم خانومم
و مرسی این لطف شماست
بله درسته هرکسی راجع به دینی که داره باید اطلاعات و مطالعه داشته باشه...پس چه بهتر که با دانش بحث کنیم که به نتیجه ی مطلوبی هم برسیم
حرف بزنید نظر بدید با دلیل و منطق نه با لفظی تند و آتشی که منجر به عصبانیت طرف مقابل بشه و همینجوری هی آتیش بحث بره بالا تا کار به توهین برسه
شما حرفتو بزن...کاربرای پایه خودشون یکی یکی پیدا میشن بله تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
خوب خداروشکر بالاخره شما عذر خواهی مارو قبول کردین و بحث خاتمه یافت :)
اولا که ما همون موقع پیگیر شدیم ولی بازار سانسور داغ بود هی حذف میکردین آقا هی حذف میکردین .
بعدشم ما که هنوز نمردیم رستم جان !!!
آخرشم راست میگی الکی داریم کش میدیم ، در میره میخوره تو چش خودمون .
آممما !
خداییش دلم واسه یه بحث ردیف دینی تنگ شده ، بیاین بدون توهین با هم یه بحث توپ بکنیم همه استفاده کنن . 
قبوله ؟
پاسخ:
جیگر: ما بازم عذر می خوایم
ماهمون اول هم گفتیم بحث کنید بدون توهین که!
بنظرم اینجور مسائل دینی رو برای اینکه نتیجه ای داشته باشه باید یه کارشناس در این زمینه باشه
وگرنه هردو طرف بحث مثل دو تا خط موازی هی میرن جلو هی حرف خودشونو میزننو در مقابل حرف خودشون جبهه میگیرن در نهایت بی نتیجه و با توپی بسیار پر!!!
شماهام بحث کنید با دیگر بازدیدکننده گان ولی به دلیل مسائل امنیتی نویسندگان سایت وارد بحث نمیشنتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
شماها یه ادم عادی ماهم عادی نه شما چیزی بیشتر از ما میدونی نه ما بیشتر از شما مگر اینکه یه مطالعه ای داشته اباشیم در این زمینه
بازم میگم بحث کنید با سایر بازدید کننده ها بدون توهین :)
و من الله توفیق :)
نه دیگه ، نشد .
گفتی اون نویسنده رو اخراج می کنی . مرد باش سر حرفت وایسا .
پاسخ:
جیگر: ای بابا شمام تکلیفتون مشخص نیست!
بنده مرد نیستمو نامردم :D
بعدم پسر خوب نوش دارو بعد مرگ سهراب؟!
میدونید این قضیه ماله کی می باشد؟!
شما ها باید همون موقع پیگیر می شدین
میدونید الان بعده چند وقت دوباره اومدید اون قضیه ارو کش میدید؟!
بابا انصاف داشته باشین دیگه الان کل گروه نویسنده دارن عذر خواهی میکنن
آخه مرد مومن ! اصن 3 تا نظر آخر همون پست بی حجابی رو نیگا کن ، یارو به MaMMa:D جواب داده در صورتی که نظر خود MaMMa:D نیست . بعد میگن ما از اول راه اندازی سایت فقط یه نظر رو پاک کردیم !!!!! جلل المللغ !!!!!
پاسخ:
جیگر: آقا جان...بابا جان...پسرم... نوگل خندانم...معذرت میخوایم...بابا معذرت :)
دروغو نیگااااااااااااااا !!!!!
اصن نشون به اون نشون که پست " علل بی حجابی یا بد حجابی " به خاطر نظر ما دو تا صدر جدول مطالب پر حاشیه بود . الان کجاست ؟ کلا 20 تا نظر هم نداره . اصن برو بخون ببین انقدر سانسور شده هیچی از بحثش متوجه نمیشی .
پاسخ:
جیگر: بابا حق با شما ما معذرت می خوایم تکرار نمیشه :)
شماهام کشش ندین انقدر خوب!!!
ادمین محترم خوبی؟نه جانه من راستشو بگو؟حالا جانه منم نه جانه خودت راستشو بگو خوبی؟
یه نظر پاک شده؟انصافا شرافتا یه نظر پاک شده؟بیخیااااال
من نمیخوام بحثی راه بیوفته ولی یه بار به اون لینکی که دادم از سایته خودتون یه سر بزن،نظرارو چک کن حرفاشو ببین چی ب چیه.
خیلی از پستا در جوابه پسته ما هست که حذف نشده بعد میگی یه نظر پاک شده؟بابا دستخوش.. :)
پاسخ:
جیگر: ادمین محترم خوب هستن سلام هم میرسونن
آقاجان هرچی شما میگی همون درسته... ببخشید معذرت میخوایم
آهان؟! :)
باسلام خدمت همه ی دوستای توفانی
و یه سلام مخصوص به آقا ممد خودمون .
بابا ول کنین این حرفا رو ! حجابو کی داده کی گرفته ، یارانه رو بچسب !!!!
چی ؟ چه ربطی داشت ؟ کوروش به فرزندش گفت : اگر می خواهی بر مردمت حکومت کنی آنها را باسواد و سیر نگه دار و آقا محمد خان قاجار گفت : اگر می خواهی بر مردمت حکومت کنی آنها را بی سواد و گرسنه نگه دار .
خب به نظر شما الان چطوری داره به ما حکومت میشه ؟
مسائل اصلی مملکت رفتن کنار این موی خانمهاست که از روسری افتاده بیرون .
ممد جان تو هم خودت رو ناراحت نکن ، آقایون پست ها رو پاک میکنن بعد میگن کجا ما حرف بدی زدیم؟؟!!! اگر هم زدیم علتی داشته !!!1
پاسخ:
سلام 
از ابتدای راه اندازی این سایت تا الان فقط یه نظر پاک شده 

:)
من یه نظر ارسال کردم خودمم نفهمیدم که ارسال کردم یا نه :|
فامیل دور شما همونی هستی که مقداراتی توهین نثار ما فرمودندی و انکاریدندی،گفتی که من چیزی نگفتم که بخوام معذرت خواهی کنم،منم دنبال معذرت خواهی شما نیستم،ولی شماها سیستمتون اینطوریه که شما اقا خوبه اید ما ان اقا،میاید درباره ی یه موضوع مطلب ارائه میدید دیگه قضاوت کردنتون چیه؟
منم دیگه نمیخوام تو همچین زمینه هایی نظر بدم چون ظاهرا اینجا فقط مسلمونا ادم هستن با حجابا ادم هستن ما بقی هم اخو پیفنو بی غیرت.
در کل سعی میکنم فقط بیامو بخندم واقعا سایتون عالیه بعضی وقتا واقعا از تهه دل میخندم،واقعا تشکر.
اگه هم از جانبه من حرفی بوده که باعثه ناراحتی کسی بشه من که عارم نمیاد معذرت خواهی کنم پس " معذرت میخوام "
پاسخ:
فامیل دور :
همه حرف هات رو به طور کامل تایید میکنم
بعلع!!!!یقینا علت داشته بر منکرش لعنت...
شما همونی بودی که به ما دری وری گفتیو پسته مارو پاک کردی ما بده بودیم شما خوبه.
بیخیال.
من همون از مطالبه طنزه شما لذت میبرمو کاری به مطالبه دیگه ندارم،من دفعه دیدم داره به یه عده انسان دیگه که منم شاملشون میشم توهین میشه اعتراض کردم ولی مثه اینکه واسه شما اهمیت نداره،انگار که فقط مسلمونا ادمن.
اقا بیخیال من معذرت میخوام شما کارتو بکن منم کاره اشتباهی کردم کلا حرفی زدم.
بابت سایتتونم واقعا تشکر خیلی سایته خوبی دارید بعضی وقتا وقعا از تهه دل میخندم.
پاسخ:
فامیل دور :کل حرفات رو کاملا تایید میکنم 
و
در مورد سایت هم نظر لطفته
http://2funny.ir/post/علل-بی-حجابی-یا-بد-حجابی
این لینک یکی از اون پستاس که به توهین شد و نظراتمون حذف شد.
نمیخوام حالا جدل کنیم فقط میخوام فکر نکنی همینطوری یه حرفیو زدم.
من این تیکه نظر بصورت خصوصی ارسال شودو نمیذارم ولی اگه خواستی نمایشش نده.


پاسخ:
فامیل دور هستم :
نظر شما توی اون پست حذف شده 
منم حذفش کردم 
یقینا علتی داشته 
الان یادم نیست 
نظر شما محترمه 

خدا نگهدار 

من الان نمیتونم بینه این همه پستا اون پست مدنظرو پیدا کنم ولی دقیقا یادمه که بعد از یه مدتی شما همه ی نظرهای من و دوستمو پاک کردین.
شما یادت نیست ولی من یادمه.
نه هیچ موقع حق به بازدید کننده ندادید حقو همیشه دادید به موافقه خودتون.
این پستو خطاب به خودم گرفتم چون من همونطور که با حجاب مشکلی ندارم با بیرون بودن موی همسرم،خواهرم،مادرم،بچم(همسرو بچه که ندارم :D ولی مادرو خواهرم با حجابن محض اطلاعتون) مشکلی ندارم ولی شما بطور صریح این دسته افرادو بی غیرت خطاب کردی.
جه خوب که تو یه موضوع هم عقیده ایم.
ولی من 100% موافق نیستم چون بهم ثابت شده که اینطور نیست نه از کسی چیزی شنیدم نه ادای کسیو در میارم دقیقا به خودم ثابت شده که درون ادما هیچ شباهتی به بیرونشون نداره مگر عده ی اندکی.
در مورد شاهنامه هم افسانه افسانست چه بر گرفته از حقایق چه کاملا زاده ی ذهن وگرنه نمیشد افسانه،به قول یکی از این عزیزانه فعال در زمینه ی موسیقی رپ(البته فکر نکنم که شما این هنرمندارو به رسمیت بشناسید) : "حقیقت شاهنامه افسانست."
در کل من تو خیلی از زمینه ها مخالفتی با محتوای پست شما ندارم مخالفه اون توهیناییم که شما تو پستاتون به عده ای از مردم میکنید ولی چون اون عده افکار و عقایدشون با شما مغایرت داره از نظره شما ایرادی نداره تویهن کردن بهشون.
امیدوارم که اینطور باشه ولی اگه ما هم عضو کاربر و بازدید کننده ها به حساب میایم به ما هم حق بدید.
ما هم شادیم و لذت میبریم از مطالبه طنز سایت شما.
باز هم میگم بابت اون نظره اولیم معذرت میخوام ولی خوب به منم تو همین پسته شما توهین شده  .
توهین کردن خیلی بده نه؟امیدوارم یاده مباحثه گذشته هم بیوفتید که چون حرفی واسه گفتن نداشتید من و دوستم ادمای نادان،جاهل،نفهم....خلاصه که هرچی دلتون میخواست میگفتید بودیم و هرجا دلتون میخواست نظراته مارو نمایش نمیدادید.
البته از نظر ما که عادی بود،به رفتارای اینطوریه ایرانیای مسلمان نما عادت کردیم.
توی اون عکس من نخواستم که بحثه تاریخی بکنم فقط خواستم این جمله ی : "حجاب زنان ما پلک چمان مردان ماست" رو ببینید.
شمای تاریخدان شاهنامه سند تاریخی نیست افسانست.
شمای با درکو کمالات موی بیرون با تنه برهنه خیلی فرق داره.
شمای ایرانی جون عزیزات یکم از فکرت هم استفاده کن،به قول دوستم : "ایرانیا یکتا پرست بودن ، با حجاب بودن ،عادل بودن ،راستگو بودن+خیلی صفات خوبه دیگه چطور شد که اعراب حمله کردن به ایران ؟به خاطره اسلام؟ خوب حمله میکردن به سرخ پوستا اونا که اوضاعو احوال حجابه درستو حسابی نداشتن،چندین خدایه دروغینو میپرستیدن،ادم قربانی میکردن+خیلی کارایه زشته دیگه.

"الان یه حرف هایی رو به کورش نسبت میدن که بنده خدا خودش هم خبر نداره!!

کش رفته شده از سایت »»» http://2funny.ir/"

این جملتو یه بار خودت بخون بد دوباره تو عکسه ببین کی چه حرفی زده.کوروش؟سربازه پارسی؟عادل فردوسی پور؟گوگوش؟
واسه من فرقی نداره که حالا کی این حرفو زده،میخواستم اینو بهت بگم که تو 2 3 خطو نتونستی درست بخونیو بفهمیش وای به حال ما بقیه زندگیت.
در کل ما دیدگاهمون با شما فرق داره میشیم بی غیرتو بدو جهنمی شما هم هرطور دوست دارید پست میذارید.
دوسته من عزیزه من اقا یا خانم محترم تبلیغ کن دینتو صحبت کن دربارش اصلا تا اونجایی که من اطلاع دارم هر مسلمان جزیی از وظایفشه که دینشو تبلیغ کنه ولی خواش میکنم توهین نکنید به بقیه.
شما هم داری به مخالفه عقایده خودت توهین میکنی ولی ما نفهمیمو شما دانا.
درکل ذهن پاک 100هزار مرتبه بهتر از چشم پاکه، حالا شما هی موهارو بپوشون لباسه پوشیده بپوش ولی از ذهن ناپاک در امان نیستی.
راستی من یادم رفت اینو بگم چرا فکر میکنی من مخالفه حجابم؟نمیگم که موافقه پرو پا قرصشم ولی مخالفشم نیستم هیچ مشکلیم ندارم باهاش،منم 100% با حجاب تو همیچنین جامعه ای موافقم اصلا،من فقط مخالفه تویهنای شما هستم خواهشا نکنید این کارارو.
درضمن ما معذرت خواهیم بلدیم مثله بعضیا نیستیم که به بقیه توهین کنیمو بگیم نه ما که چیزی نگفتیم "من معذرت میخوام از بابته حرفم".باشد که دیگران هم بیاموزند.
پاسخ:
شما یه مورد از جایی که تو این سایت تو پاسخ نظراتون شما رو با اون الفاظ خطاب کردن بیار تا من اون نویسنده ی خاطی رو اخراج کنم
تا الان و تو این مدتی که من و مابقی نویسنده ها اینجا کار میکردیم 
یاد ندارم به کسی توهین شده باشه
اگر هم جایی سو تفاهمی میشده حق و به بازدیدکننده ها میدادیم
اینکه شما این پست و خطاب به خودتون گرفتین و توهین فرض کردین مسأله ی دیگری است
تو این پست مردان بی غیرت و مورد نکوهش قرار داده
در مورد ذهن پاک و ... من هم موافق هستم
اما معتقدم درون و برون ادم ها 100% با همدیگه ارتباط مستقیم داره
در مورد شاهنامه هم فردوسی اون رو با توجه شرایط و مقتضیات جامعه و مردمان اون زمان خودش سروده و بر مبنی واقعیات بوده
در اخر ما همیشه حق و به کاربرا میدادیم اگر در گذشته یا در این پست شما ناراحت شدید از شما عذرخواهی می کنیم
شاد باشید :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
امیدوارم که لینک گذاشتن مشکلی نداشته باشه،
 هر موقع تونستید این متنی که تو این عکس هستو درک کنید میفهمید که من چرا اون حرفو زدم.
ht***********************************************g
پاسخ:

اولا شما که در برابر حرف مخالفتون توهین میکنید ادعای درک فهم نکنید.

دوما کدوم سند و منبعی گفته که زنان ایرانی قبل از اسلام بی حجاب بودن
تمام اسناد تاریخی نشان دهنده ی این واقعیت هست که ایرانیان از قبل از اسلام هم نوعی حجاب و پوشش داشتند
نمونه اش همین بیت در شاهنامه

آهای کسی که صدای وطن پرستیت گوش ملتو کر کرده!!!

کاش میدونستی تو شاهنامه ، افتخار زن ایرانی اینه که حتی آفتاب هم تنشو ندیده!!!

((( منیژه منم دخت افراسیاب ... برهنه ندیده تنم آفتاب )))

یا اونجایی که میخواد از دختران تورانی تعریف کنه میگه :

((( همه دخت توران پوشیده روى ، همه سرو بالا همه مشک بوى )))

لطفا دیگه با این کارات واسه ما دم از ایران پرستی نزن!

الان یه حرف هایی رو به کورش نسبت میدن که بنده خدا خودش هم خبر نداره!!
خیلی قشنگ بود

سلام  چرا بهتون گفت بیشعور من که نفهمیدم

بعد منظور شما از لطفتون کدام لطف بود

پاسخ:
جیگر: 
این از لطفشون بود دیگه

همون لطف معروف و همیشگی
خیلی بیشعورید
پاسخ:
ممنون از لطفتون :)

سلام دادا
با تبادل لینک موافق نبودی که در موردش حرفی نزدی؟
پاسخ:
سلام
راجع به تبادل لینک حرفی نزده بودین
به منوی بالای سایت بخش تبادل لینک مراجعه کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">