مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

فک و فامیله داریم!!!!

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
 خواهرم دوستشو آورده خونه.مامانم هیچی نگفت
.
.
.
.
.
. حالا همین دختره رو اگه من آورده بودم.... واویلا بود
همیشه بین بچه ها فرق میذارن بعد می گن نه همشون یه اندازه برامون عزیزن

***

7دیشب اومدم خونه میخواستم خودمو لوس کنم.. 
گفتم:مامان هوا خیلى سرده ، گلوم درد میکنه فک کنم سرما خوردم 
مامانم: هیچ مرگیت نیست ، کمتر قلیون بکش خوب میشى..!!

***

بابام صلاح ما رو میخواد، برای جهنم میخواد ما رو آماده کنه انقدر بخاری رو زیاد میکنه .. من میدونم

***

مامانم رفته مسافرت , خونمون از فرط شلوغی و کصافط , مثه خرابه های هیروشیما , بعد از انفجاره بمبه !
بابام : کاش یکی می اومد خونه رو حسابی تمیز می کرد , بیست تومن می ذاشتم کف دستش !
من : پول بده من تمیز می کنم !
بابام : لازم نکرده ! تو پول بده , خودم تمیز می کنم !

***

بابام : آب یخ نخور چاق میشی!!!!
من: واسه چی؟ چه ربطی داشت؟؟!!!
بابام: آب یخ میخوری، چربیات یخ میزنن سفت میشن چاق میشی...!!!!

***

داشتم برای امتحان دانشگاه ، تو خونه تقلب مینوشتم ، خواهرم به مامانم به شوخی گفت : ببین داره چیکار میکنه ؟؟ تقلب مینویسه ...!!!!
.
.
.
.
مامانم موند چی بگه ، اومد تقلبو پاره کردو گفت : ما تو این خونه نماز میخونیم......!!

***

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۳)

فوق العاده با مزه بود بی نهایت خندیدم مرسی
واااااااااااااااااااااای خــــــــــــــــــــــــدای من چقده خندیدم

ما تو این خونه نماز میخونیم.....
پاسخ:
هدف ما هم همینه
لبخند شما :)
سلام
به روزم با:
فاطمه ای یا ام البنین؟؟!!
پاسخ:
چشم حتما سر میزنیم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">