مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

فیلم کامل توهین آرش ظلی پور مجری من و شما به مسعود فراستی 
در برنامه من و شما که از شبکه شما با اجرای آرش ظلی پور پخش میشود مجری این برنامه خوردی عجیب و توهین آمیز ی با مسعود فراستی منتقد سینما دارد 
در این ویدیو بصورت کامل گفت و گوی توهین آمیز این مجری جوان با مسعود فراستی را میبینید :
فراستی
مسعود فراستی
فیلم هزارپا
اینستاگرام آرش ظلی پور
آرش ظلی پور
مجری برنامه من و شما
برنامه من و شما
من و شما
برنامه من و شما
آرش ظلی پور
ارش ظلی پور
اصغر نعیمی
شبکه شما
هزارپا
فراستی کیست
فیلم هزارپا
مجری برنامه من و شما
بیوگرافی مسعود فراستی
اینستاگرام آرش ظلی پور
مسعود فراستی و همسرش
مسعود فراستی
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۷ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">