مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

قانون بقا چیست

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ

دیگه فک کنم تنها راهی که مسئولین امتحانش نکردن تا ما نریم فیسبوک
.
.
...
.
قطع برق باشه !!

 

***

 

اومدم خونه
پدربزرگم تا منو دید گفت :بالاخره یاد گرفتم sms بدم
گفتم: جدی میگی؟! عمرا اگه یاد گرفته باشی!
اینو گفتم و رفتم تو اتاقم
چند ثانیه بعد یه مسـیج با این مـضمون از طرف پدربزرگم اومد:
گـه نـخور...!!!

:(

 

***

 

اخبار میگه:

از هر 5 ایرانی 1 نفر از اسهال رنج میبره..
این یعنی اون 4 تای دیگه از اسهال لذت میبرن ... ؟

:)


***

 

قانون بقا چیست

محسن رضایی از رو نمی رود بلکه از انتخاباتی به انتخابات دیگر منتقل می شود !!!!

 

***

 

تمام مکالمات من و بابام در طی سال:
«بیا ببین این گوشی من چشه
بزن اخبار گوش کنیم
بزن 3
چراغا رو خاموش کن
خونه سرد شد کولرو خاموش کن
چشات درنیومد پای لپ تاپ؟»
اگر چیزی از قلم افتاده شما ادامه بدین!

 

***
 

 

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

سلام.سایت خوشگلی دارید.مطالبش هم باحاله.اس ام اس انتخاباتی جدید بزارید.ممنونم.
پاسخ:
جیگر:

سلام لطف دارید این سایت متعلق به شماستتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • پرستو مهاجر
  • سلام من همیشه سر میزنم  کلی روحم شاد میشه خدا خیرت بده ولی برات نظر نمیذارم تا لجت بگیره ازت بخندم 

    البت ببخشیندا 
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون
    اما چراااااااااااا.........!؟:)
    همیشه شاد و سلامت باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">