مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

قدیما که فیس بوک نبود

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

روی سیگار نوشته نه تنها برای خودتان ضرر دارد بلکه برای اطرافیانتان هم ضرر دارد.
حالا خودم به درک! تو کسی دور و ورم پیدا کن من ترک می کنم.

***

یعنی رو دادن به بعضیا بیشتر از کراک و شیشه توهم داره براشون

***

قدیمان دخترایی که تو دوره متوسطه شوهر گیرشون نمیومد می رفتن دانشگاه، بعدها دیگه جوگیر شدن هدف اصلی رو فراموش کردن

***

فک کنم درد شکست عشقی ژاپنی ها چند برابر بیشتر از ماست!
بدبختا هر جا رو نگاه کنن قیافه طرفشون رومی بینن!

***

یه معلم داشتیم بهش گفتیم رونالدینیو
به این سمت کلاس نگاه می کرد به اون طرفیا منفی می داد!
خیلی تکنیکی بود

***

ببین عزیز جون اون موقع ها که تو به سیب زمینی می گفت دیب دمینی ...
منم همینجوری می گفتم خداییش دیب دمینی!
پس با این حساب یه جورایی هم سنو سالیم با هم!

***

وسایل اسکی: سه میلیون
وسایل کوه: دو میلیون
دوچرخه: یک میلیون
حداقل هزینه برای خرید وسایل هر ورزشی یک میلیون
قلیون: 10 هزار تومان
سیگار: چهار هزار تومان
مواد مخدر: از 40 هزار به بالا
حالا خودتون قضاوت کنین کدوم به صرفه تره

***

قدیما که فیس بوک نبود مردم استتوس هاشون رو روی در و دیوار توالت عمومی می نوشتن، هر چند لایک نداشت ولی کامنت خورش عالی بود!

***

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

سلام تو رو خدا اگه فیلترشکن دارید برام بفرستید دق کردم ندارررررررررررررررررررم
پاسخ:
کلاه قرمزی:) علیک سلام
 مااااا!!!!! اصن نمیدونیم فیلتر شکن چی هست انقد بچه مثبتیم که نگووو 
سلام
جالم خیلی گرفته بود ... سایتتون رو اتفاقی باز کردم ...مطالبش باحال بود .
لینکت می کنم،
پاسخ:
داش حال همه گرفتس
ما که سر درد گرفتیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">