مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

قیمت بنزین

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

کرایه تاکسی با نیویورک ، قیمت بنزین با لندن، اجاره خونه با پاریس مقایسه میشه ولی حقوق و درآمد با گینه بیسائو و کیفیت زندگی با آنگولا ... :|

***

ﻫﺮ ﻛﺲ ﺑﻪ ﺳﻤﺘﺖ ﺳﻨﮓ ﭘﺮﺕ ﻛﺮﺩ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻃﺮﻓﺶ ﮔﻞ ﭘﺮﺕ ﻛﻦ . . . . . . . . . . . اﻟﺒﺘﻪ. ﺑﺎ ﮔﻠﺪﻭﻧﺶ

***

تو یه پاساژ راه میرفتم که یهو خوردم به یه نفر و اون افتاد زمین سریع رفتم بلندش کنم و گفتم واقعا عذرخواهی میکنم وقتی دستشو گرفتم دیدم طرف از این مجسمه های مانکنی هست که جلوی مغازه میذارن :| اطرافمو که نگاه کردم دیدم یه یارو داره بهم نگاه میکنه و یه لبخند تمسخر هم رو لباشه. بهش گفتم خنده داره من فکر کردم آدمه. یارو چیزی نگفت خوب که دقت کردم دیدم همونم یه مانکن دیگه است :| کلا دیگه سرمو انداختم پایین زدم به چاک :))

***

توجه کردین: هر چی دخترا ترشیده تر میشن سطح علمی کشور داره بالاتر میره

***

شامپو خریدم روش نوشته: این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس آبکشی کنید! من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم، خدا خیرشون بده آگاهم کردن..

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">