مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

لامصب!!!

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

این خارجی ها با ابداع کلمه lol به جای loud out laugh مثلا خواستن بگن خیلی مبتکریم !
اما قهرمانان ایران زمین با ابداع خخخخخخ به جای ( خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی !! )
نقشه دشمنان رو نقش بر آب کردند !

***
نقشی که فلفل در تربیت بچه های ایرانی داشت. کتاب تعلیمات اجتماعی نداشت .
قبول دارید؟؟؟؟؟؟ :)
***
دیروز برای چند مین کامپیووترو خاموش کردم که استراحت کنمم باباام اومده تو اتاقم میگه دخترم چی شده دوباره با داداشت دعوا کردی؟؟؟؟ میگم نه بابا چطو مگه؟؟؟؟؟؟؟میگه پس تو چراا از پای کامپیووتر بلند شدی؟؟من که میدونم داداشت اینترنتو قط کرده!!:| 
بابائه ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟
خداوکیلی شاهد باشید من میخوام
 ترک کنم خودشون نمیذارن!!:|
***
عاغاینی چی؟یه تیکه کلامه لامصبی افتاده دهنم نمیدونم لامصبوچه جوری ازدهنه لامصبم دربیارم
این تیکه کلامه لامصبی"لامصب"هس!!!!!
عاغاحتی وقتی میخوام این سلام لامصبوهم بگماااین لامصب میاددهنم!
حالامن ازشمامیپرسم،من چه کارلامصبی بکنم که دیگه این لامصبه لامصبی رونگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
***
یعنی من عاشق اون لحظه ام که دخترا با یه سوسک مواجه میشن! 5ثانیه تو چشم هم زل میزنن و با جیغ دختره هرکدوم به سمت مخالف فرار میکنن!!!
***
من فکر کنم اونایی که روزه نمیگرفتن با شنیدن خبر عید فطر بیشتر ذوق مرگ شدن !! آخه نمیدونین به خاطر یواشکی غذا خوردن چقد اذیت میشدن :| دیدم که میگم :O
***
اقا نمیدونم قضیه چیه کیفی که تویه خوردن غذا رو اوپن اشپز خونه هست تو بهترین رستوران های کره ی خاکی نیست . 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۱)

سلام خدمت دوستای گلم

سید ممد و حسین عزیز! و تمام بر و بچی ک موجبات خنده رو فراهم میکنن...

عاقا فک کنم اونlots of .... درست باشه

البته حسین اقا ک استاد ما هستن

:)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">