مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مادران ایرانی

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ


مدت زمان: 2 دقیقه 7 ثانیه

مادران ایرانی
عنوان: مادران ایرانی
حجم: 9 مگابایت
توضیحات: عالیه عالی محشر از دست ندید

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ
  • فاطمه میم

نظرات  (۱۱)


واااا  من چرا خندم نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) مشکل از شماس رو ما ایرا نزاریداااااااا
اوووووووووووووووفی دلم خنگ شد اینقدر مادرا پسراشون لوس می کنند سفارشی بهشون میرسن بعد این گل پسر میره اون ور آب از محبت مادر طنز می سازه بعد ما دخترای مهربون و ناز نازی کافیه یکی به مامانمون از گل نازکتر بگه واویلا می کنیم ولی کیه که قدر بدونه .
اصلا خوبشون میشه ، حقشون ، پسره لوس ننر از خود راضی ، دراز بی قواره ، با اون لحجش 
اصلا آدرس ننه شو بدین من این فیلم رو براش ببرم ............. درس عبرتی بشه برا ننه های دیگه .........
دستم ول کنین . میگم دستم ول کنین . اول لنگ دمپائی کو ................ کلاه قرمزی برو اونور نخور بهت
حیلی بانمک بود، خیلی وقت بود نخندیده بودم
ممنون
  • Alireza گردن کلفت
  • آقا این زیر نویسش کدوم گوریه؟؟؟؟:(

    پاسخ:
    داره که 
    حجاب 2 مورد علاقه ی من است
    راستی من چن جاشو تو انگلیسیش متوجه نشدم میشه بگین دقیقا چه لفظ انگلیسی ای بکار میبره ؟؟؟!

    1.my mother is so caring and loving . u know because .... ???!
    ادامش چی میگه دقیقا من نگرفتم !!

    2. i came home ... ??
    یروز اومدم خونه ؟ برا یروز چی گفت؟؟!

    3. what ? ... !
     بعده what  یچیزی میگه ؟؟!

    4. she knows i hate tomatos ... ??این جا ادامش یچیزی میگه اما چی؟؟؟؟!

    5.  they set up the dinner table . my sisters come . they`re cheering the tomato juice
    درست نوشتم دیگه اونی که گفت همین بود ؟

    6. they eat . they finish . my mom doesnt give up . she ... ???
    ادامش چی میگه دقیقا ؟؟؟

    7.  come on ! have a little bit !      u know i ... ???
    اینجا چی ؟؟ ادامش چه میگوید ؟!؟!؟!

    البته ببخشیدا زحمته !
    میخوام تو کلاس زبان اجراش کنم ممنون میشم کمک کنین :))))
    پاسخ:
    پسر خاله:این و خود نویسنده اش باید بیان بیشتر توضیح بدن ولی شما بعد از اجرا تو کلاس زبان به انگیلیسی بگید(عکس و مطالب طنز بیشتر در »» http://2funny.ir/ )تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز ممنون
    وااااااای عالی بود غش کردم از خنده !!!
    بچه ها مرده خودش داره ادا میده که انگلیسی رو با لهجه ی فارسی میگه و الا اینکه ایرانیه که خب معلومه چون فرهنگ مادرانه ی ایرانو خوب میدونه !!!
    و الا اگه دقت کنین جاهایی که نقش پسره رو بازی میکنه لهجش توپه !
    خدایی کلی خندیدم دس مریزاد :))))
    پاسخ:
    پسر خاله:واقعا جالبه
    ببعی:)قابل نداشتتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    یارو 100% ایرانیه
    زیر نویس اش خیلی خوب بود
    کلی خندیدم
    پاسخ:
    ببعی: من میگم ایرانیه مقیمه

    زیرنویس نداره که!

    چی میگه؟

    چی می گفت خو؟؟؟
    من که چیزی نفهمیدم حداقل ترجمه میکردین
    پاسخ:
    بابا کلی زحمت کشیدم زیر نویسش کردم
    دانلودش کن میبینی
  • پسـرعمــه زا:)
  • سلام 
    این یارو ایرانی بودا !!
    لهجش زایه بود .
    100 % ایرانیه !
    یه جایی انگلیسی رو به لهجه ایرانی میگه !

    خیلی قشنگ بود !
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) چش بسته زیر آبی میری خوو این که تابلو بود نابغه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">