مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مامانت فرستادت بری نون بگیری؟

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

در عجبم از ملتی که دوبل برگر و سیب زمینی سرخ کرده رو با نوشابه رژیمی می خورن

***

یه سوال دارم، اینکه می گن سی و دو بار غذاتونو بجوین رو کی رعایت کرده؟ والا ما اومدیم رعایت کنیم 18-17 بار جویدیم داشت حالمون به هم می خورد. انگار با گوشت کوب له کردی غذا رو یه استکان آبم قاطیش کردی.

***

یه فامیل داریم اسمش عسله، منتها آنقدر زشته و صداش شبیه پسراست که من تا همین چند وقت پیش فک می کردم اسمش اسده!

***

روی صحبتم با اون بچه 15 ساله ایست که پست گذاشته : 
"چرا اینقدر زندگی من رو خسته میکنه ؟ "
چی شده ؟ باز مامانت فرستاده بری نون بگیری

***

شناگر ایرانی بین هشت نفر ششم شده بعد مربی شنای ایران میگه فراتر از انتظار ما ظاهر شده یعنی انتظار داشتی یارو غرق بشه...؟

***

یارو به نامزدش  میگه فرق تو با بز چیه؟

نامزدش  قهر میکنه میره 

داد میزنه بیا بابا فرقی ندارین شوخی کردم

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۵)

عجب توپی این آقا که از اون دنیا هم داره پیام میده
!
ایول
پاسخ:
جیگر: بهله خخخخخخخخخخ
خعلی خنده داره جوک هاتون....

نمی دونم شایدم برا من خعلی خنده داره!
به هر حال ممنون
پاسخ:
خیلی ممنون نظر لطفته 
  • جان جانان
  • ما که باور نکردیم
    کی کرد؟
    پاسخ:
    جیگر: دشمنتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • آقا از اون دنیا
  • This user died 3 months ago
    this is software:
    after dead 
    that write his comments
    user's email : agha@hotmail.com

    پاسخ:
    جیگر: عجب!!!!!!تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

    :)))))))))))))))))))

    کلیک کردم رو تبلیغاتتون بس که جالفید!

    پاسخ:
    جیگر: شرمنده می کنیدتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">