مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مرحله دوم هدفمندی یارانه ها

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ

مکالمه منو مادربزرگم:


من :مادرجون من سرطان دارم...

مادربزرگ :مشکل نداره نوه ی گلم خوب می شی

* :مادرجون من پام مصنوعیه...

- :طوری که نیست مثل خیلی از افراد دیگه


* :مادرجوون من ٢ساعته غذا نخوردم :دی
- :نههههه وایییی خدا منو بکشه خاک توسرم کنن

 ***

هی روزگـــــــار ... مرحله دوم ثبت نام یارانه ها شروع شد و من هنوز سرپرست خانوار نشدم ... کسی نیمه گمشده گور به گور شده منو ندیده آیا ؟اگه دیدین بگین اگه بیاد یارانه ماه اولمو بهش میدم .. به روح مرحوم ماهی قرمزم قسم :-(

 ***

من هرموقه میرم دسشویی عمومی،از اون یارویی که دم در میشینه پول میگیره میپرسم،،

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..کارت خوان پارسیان دارید یا نه،اگه نداشته باشه نمیرم جیش کنم شوخی که نیست،قضیه ی سفر به دور دنیاست :|

 ***

دختری ک تو جهیزیش پلی استیشن باشه؛دختر نیست ک

.
.‏
زنه رویاهاست لامصب‏!‏

کش رفته شده از سایت »»» http://2funny.ir/

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">