مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مطب دکتر

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

دقت کردین وقتی میرین دکتر
مریض قبل شما 3 ساعت تو اتاق دکتره
ولی وقتی نوبت شما که میشه دو ثانیه معاینه میشین و میایینبیرون! ؟
***


بالاخره حکمت ” آی سی یو ” رو در بیمارستان دریافتم !
جمله ای حکیمانه از جناب عزراییل خطاب به بیمار : “I See You”
***


شما میتوانید با زدن راهنما سرعت ماشین کناریتون را تا چندین برابر افزایش دهید!
:))))))))))))
***


یکی از فانتزیام اینه که برم چین افق چینی وارد کنم بعد هرکی خواست تو این افقا محو شه نتونه خیط شه بعد من در حالی که از خنده پشتک میزنم تو افق واقعی محو شم:D

***

آخرین کشف های بنده هست معنی:


خورشت بامیه: مسوولیت پختن خورشت به عهده ی من است
کاج : نمایندگی انتشارات گاج در دوبی
وایمکس : درنگ چرا...؟
البرز: عربها به « پرز » گویند
غیرتی : هر نوع نوشیدنی به جز چای
مختلف : مرگ مغزی
کراچی : پس تکلیف ناشنوایان چه میشود ؟
جدول : کسی که نیاکانش علاف باشند را گویند

***

دخترا الان فوتبال بازی می‌کنند
رتبه اول کنکور شدن
حتی وارد انرژی اتمی هم شده‌اند
تو المپیک و پارا المپیک هم مدال طلا آوردن
.
.
.
والا اینجوری که پیش میره
هیچ بعید نیست به زودی پارک دوبل هم یاد بگیرند:|
***


من یه غلطی کردم قضیه فانتزی و افقو واسه بابام تعریف کردم
.
.
حالا هروقت ازش پول میخوام میره تو افق محو میشه :|

***

عاقا من یه کشف بزرگی کردم : . . . . . . . حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده ! حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده ! من نابغـــم نــــــه ؟:D

یکی از فانتزیام اینه که تو مه پنهان شم
بعد فانتزیایی که میان تو مه محو شن رو با دمپایی ابری خیس اونقد بزنم که صدا سگ دربیارن تو مه !:D
***


امروز خواستم برم افق
دیدم فیلتره:|
صدبار گفتم میرید افق کاراتون شرعی باشه
الان من کدوم گوری برم محو شم؟ها؟
***


من اینقدر روشنفکرم که بعضی شبا نورش نمیزاره مامانم اینا بخوابن
ینی درین حد:

***

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱)

این حسینه باز فیلمش کردی؟ D:
پاسخ:
نه بابا
استعداد شگرف یکی از هموطن هاست تو فوتوشاپ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">