مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

معنی

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

هر کی فهمید چی نوشته تو نظرات بنویسه

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱۴)

من حس خوبی دارم
  • علیرضا خوش منظر
  • آآآآآآآآآااای !!!! (نشونه ی درده) فیل (بهت زده !!!) گود رو هم معنیشو نمیدونم ولی احتمال میدم فحش باشه به فیله که بهت زده !!!!!!!!!!!!

    000000000000000000000000000000000000000000
    سلام  آقا سید و حسین !
    مـــنو که میشناسید !
    افتخار پیدا کردم خادم حضرت معصومه بشم ...
    نائب الزیاره شما هستم !!!!!!!
    تونستید یه سری قم بزنید ..
    در خدمتیم !
    یاعلی
    موفق باشید ..........
    پاسخ:
    زاویه دید جالبی دارید
    سلام
    بعله میشناسیمتون نویسنده وبلاگ ناگفته ها
    اتفاقا چن وخت پیش سر زدم نظر هم گذاشتم مطالب جالب دارید
    التماس دعای فراوون داریم
    یاعلی
    سلامت باشید
  • بنده خدای موفق
  • نوشتی من وآقا فیله رفیقیم هرروز باهمgoodهستیم
    پاسخ:
    دخیخن
    بله دیگه چی کار کنیم
    ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
    من کم پیدام؟
    من که همیشه میام تو سایت
    سمپاد هم مخفف سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان هستش

    همچنین من و آقای علی خاصی و mha (آقای اله دادیان) عضو همون باشگاه سمپادی ها هستیم
    پاسخ:
    پس شما هم استعداد درخشان هستین
    باعث افتخاره:)
  • مهدی علی خاصی
  • بله
    سمپاد مخفف سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان است
    پاسخ:
    حدس میزدم
    پس ما از استعداد های درخشان هم بازدید کننده داریم:)
    اره بی سوات
    من خدا را با تمام وجودم احساس میکنم پس هستم خخخ
    پاسخ:
    رفیق خدا میشه GOD
    good ینی خوب
    آی فیل گاد
    خخخ
    پاسخ:
    گاد؟!

  • مهدی علی خاصی
  • من حس میکنم خوب هستم
    I feel good
    پاسخ:
    درسته
    باشگاه سمپادی ها
    رو دیدم خیلی باحال بود
    ببخشید سمپاد مخفف چیه؟همون تیزهوشان منظورتونه؟

    I Feel Good



    درسته میدونم :دی
    پاسخ:
    100 امتیاز برای شما
    ببخشید اشتباه تایپی شد
    i feel good
    یعنی:
    من احساس خوبی دارم
    پاسخ:
    مطمئنی تایپی بود؟
    :)
    I FILL GOOD

    پاسخ:
    کم پیدایی رفیق

    I FEEL GOOD!

    من احساس خوبی دارم

    پاسخ:
    به به
    بابا ما چقد با سواط داشتیم خودمون خبر نداشتیم
    I FEEL GOOD
    خوبم
    پاسخ:
    عافرین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">