مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

معنی عشق چیست ؟؟

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

دختر بچه ای از برادرش پرسید:
معنی عشق چیست ؟؟

برادرش جواب داد :

عشق یعنی تو هر روز شکلات من رو ، از کوله پشتی مدرسه‌ام بر میداری ، و من هر روز بازهم شکلاتم رو همونجا میگذارم

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۶)

اون عکسه من و یاد طفولیت خودم وداداشم میندازه چقدر دلم بچگی میخواد الهی

ای جان ای جان ای جان...

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب بود

نازی نازی نازی

 

البته معمولاً برعکسش اتفاق می افته، خواهرا بیشتر به برادرشون عشق می ورزند.
پاسخ:
شایدم
  • ندا رادمهر
  • ای جــــــــــــــانم خیلی ناز بود هم متن هم تصویر...
    پاسخ:
    ممنون
     به افتخار همه خواهرای شهدا!
    وای خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">