مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

من اگه میتونستم یه میوه اختراع میکردم که...

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ

این داستان واقعی است یه اسمس با این مضمون ”شماره ات از گوشیم پاک شده یه تک بزن شمارت رو سیو کنم “ نوشتم و برا نصف بیشتر مخاطبای دفترچه تلفنم ارسال کردم تا الان سی تا میسکال داشتم |-: ینی آی کی یوی موز از اینا بیشتره …
***
یه وختایی نمی رم دمه یخچال که پیشه من شرمنده نشه!!!
خدا هیچ یخچالی رو شرمنده ی صاحبش نکنه... :)))))

***

یادش بخیر بچه بودیم وقتی معلم بهمون اجازه میداد بریم دستشویی انگار بلیت سفر به اروپا بردیم
***
من اگه میتونستم یه میوه اختراع میکردم که پوستش به راحتی نارنگی کنده میشد و توش هم سیب زمینی سرخ کرده مثل انار با نظم و ترتیب یک جا نشسته باشن ! :|
***
یه بنده خدایی
مو کاشته
دماغشو عمل کرده
بوتاکسم کرده
ابرو هاشم که مثه نخ کرده
...لبشم پروتزیه
فقط هر کاریش میکنیم سیبیلاشو نمیزنه..
میگه:
"مرد باید سیبیل داشته باشه..!"
:)))

***

هیچی باحال تر این نیست که
وقتی بیدار شدى،بالشتو برعکس کنى، صورتتو بچسبونى به قسمت سردش ودوباره بخوابى:D
***
اینقدری که جماعت ایرانی آکادمی گوگوش و جدی گرفتن
صنایع فضایی رو جدی گرفته بودن ما الان داشتیم روی سطح زحل مسکن مهر می ساختیم!!!
***
این نسل همه تیکه کلامش فیس بوکی شده
میترسم دو روز دیگه طرف بچه اش که توو بیمارستان دنیا بیاد،
پرستاره بیاد به مامانه بگه این بچه که دنیا آوردی چندتا لایک داره؟
یکی هم از اون ور بگه خیلی زیبا بود با اجازه کپی میکنم:D

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱)

سید خجالت بکش رفتی تو اتاق خوابشون عکس گرفتی
از دو کیلو سیبیلت خجالت بکش داداش آخه این چه عکسیه
پاسخ:
چش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">