مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

من با یخچال ازدواج می کنم

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۴۹ ق.ظ

من آخرش با یخچال ازدواج می کنم!
وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی!
وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی!
وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی!
داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی!
... وقتی نمیدونی چته! میری در یخچال و وا میکنی
و...
آخه موجود اینقدر سنگ صبور :)
اینقدر محرم؟ اینقدر با حوصله :)

***

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی که بهش بگم 7 صبح اگر بیدار بودی بیدارم کن!
اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه جونم
اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد
یواشکی از تلفن خونه زنگ بزنه بهم
دوستاشو بپیچونه به خاطر من
منو با تنهاییام ؛ تنها نذاره!
خیلی وقته دلم تنگ شده...!!! :(((
***
چه صیغه ایه هرچی پسر خوشگله گیر دختر زشت میفته هرچیم دختر خوشگله گیره پسر زشت ...؟
من نگران خودمم احتمالا اگه این قانون درست کار کنه گودزیلا گیرم میاد!
***
دیشب خواب دیدم دوست دخترم رفت زیر تریلی هجده چرخ و گوشت چرخ کرده شد ...
یعنی با داد از خواب پریدما !!!

نیم ساعت فقط میلرزیدم! گوشی و ورداشتم بهش زنگ بزنم دیدم شارژم صفر شده! ینی داشتم روانی میشدم، هی خودمو به در و دیوار میکوبیدم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد یهو یادم اومد که من خودم دخترم دوست دختررم کجا بود :D !!!!!!!

  • موافقین ۴ مخالفین ۱
  • دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۴۹ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۲)

نظرات من چی؟
پاسخ:
نظرات شما  چی؟
بگو خجالت نکش


مثل  همیشههههه عالی عالی

پاسخ:
خیلی ممنون
نظرات شما مایه دلگرمی ماست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">