مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

من دختری مذهبی ام

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
افسران - رسـالت دین   #   چــآدرمان

من یک دختر مذهبی هستم …
من حق دارم ایام فاطمیه پیرهن مشکی تنم کنم (حتی تابستون) و کسی حق ندارد به من بگوید تو همش در غم و ماتم به سر می بری!

من یک دختر مذهبی هستم …
من حق دارم محرم که می شود زنگ تلفن همراه خودم را مداحی بگذارم و کسی حق ندارد به من بگوید تو انسان افسرده ای هستی!

من یک دختر مذهبی هستم …
من حق دارم عکس شهید را به عنوان پس زمینه گوشی ام انتخاب کنم و کسی حق ندارد با دیدن عکس شهید به من پوزخند بزند!

من یک دختر مذهبی هستم …
من حق دارم به جای سینما رفتن شبهای جمعه بهشت زهرا برم و کسی حق ندارد به تمسخر بگوید که شماها را فقط باید در قبرستان!!! پیدا کرد!

من یک دختر مذهبی هستم …
من حق دارم که دوست نداشته باشم اسم بازیگرهای هالیوودی و فوتبالیست ها ی خارجی را بدانم و کسی حق ندارند من را انسان عقب افتاده ای بداند!

من یک دختر مذهبی هستم …
من حق دارم هر کجا عکس رهبرم را دیدم به او ابراز ارادت کنم و اشکهایم جاری بشود به خاطر مظلومیت های آقا و کسی حق ندارد چپ چپ به من نگاه کند!

من یک دختر مذهبی هستم …
من حق دارم توی خط واحد بجای گوش دادن اندی و ….، مداحی حاج منصور گوش بدم و حق دارم وقتی راه میرم بجای اینکه زل بزنم تو صورت پسرای مردم سرم پایین باشه و کسی حق ندارد به من بگوید ” چقدر املی “!

من یک دختر مذهبی هستم …
من معنای لذت بردن از زندگی را می دانم…

من یک دختر مذهبی هستم …
من معنای شادی و خنده را می دانم…

من یک دختر مذهبی هستم …
من انسان غمگین و افسره ای نیستم…
من یک دختر مذهبی هستم …
من از زندگی به شیوه خودم لذت می برم…
من یک دختر مذهبی هستم و باور کنید که من هم حق زندگی دارم!
خداوندا ! تو به داد دل ما برس …

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه میم

نظرات  (۱۲)

احسنت . البته یکی از نشانه های عباد الرحمان اینه که از ملامت ملامت کنندگان ناراحت نمیشن . بد حجاب های تاریک فکر بدونن که با یه فر خوردن  امثال شما تو خیابون هزارتا استمنا و طلاق و سقط جنین  میشه اخر عاقبت این حقوق زن غربی اینه که میزارنتون پشت ویترین میفروشنتون (فیلمش تو اپارات هست) افلا تعقلون؟؟؟؟؟

اینایی که نوشتی خوبه ها ولی دیگه نه اینقدر باید یه ذره هم با زمانه به روز شد من یه دختر معمولی هستم نه به اندازه ی نوشته های تو که نمیدونم مثل اونی که نوشتی هستی یا نه و نه به اندازه اتنا فک میکنم تا این اندازه کافیه نه بهم میگن امل نه میگن...

من هم دوست دارم با انتخاب خودم و ازادانه برم جهنم تا اینکه بزور و از سر اجبار برم بهشت


پاسخ:
ببعی:)ها؟ متوجه نشدم منظورت رو

بسیار عالی بود

ما که استفاده بردیم

خدا خععععلی خیرت بده

پاسخ:
ببعی:) میسی کارتون موردعلاقه من
ممنونم ببعی...واقعا زیبا بود
اندیشه انسانهایی مثل انتا باعث میشه بهتر به انتخاب و راهی که میریم ثابت قدم شم
به نوعی یباید به نوعم بگیم دستت در نکنه...تو ما رو ثابت قدم تر کردی ...ولی به شیوه نادرست
پاسخ:
ببعی:خواهش میشه ناشناس جانتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

 خداوکیلی یه دونه اید دردونه اید شادونه اید نمونه اید

دستتون درد نکنه بابت مطالب جذابتون

جدا عالی بود

دوستتون دارم(شکلک ماچ)

پاسخ:
ببعی:) خواهش میکنیم وظـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیفستـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • ✘ ħñÌM† ✘
  • ممنون ببعی جوووووووووون
    این پستت هم عالیییییییییییییییییی بود...
    پاسخ:
    ببعی:)شک نکن تسنیم عزیز
    واقعا برای آدمای تازه به دوران رسیده ای مثل آتنا که می خوان عقده هاشون رو  به هر قیمتی خالی کنن احساس ترحم میکنم
    خداکنه یکم سر عقل بیان
    پاسخ:
    ببعی:)اینطور نگید اونم بنده ی خداست فقط راه بندگی رو  نمیدونه وظیفه ی ماست تا اونها رو به راه خدا هدایت کنیم...
    بازم از شما متشکرمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز....بله امیدوارم ایشون قدری فکر وتامل کنندتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من یک دختر آزادم(مهندس محاسب شرکت ایران)
    -من لباس مشکی نمی پوشم من لباس قرمز می پوشم تایک مهندس رده بالا 
    بیادو بهم بگه ***** ***** ***** ***** ***
    --آرایش خلیجی میکنم ومیرم سر کار (نه یک ته ارایش زیبا که اگر مردی نگاهم کردو خواست که ازم خودمو ببینه از فردا باهاش قطع رابطه کنم)
    -پشت گوشی موبایلم برد وآنجلینا و میزارم ***** ****** (نه عکس یک برند تبلیغاتی زیبا)
    _زنگ موبایلم را یک آهنگ از اندی میزارم تویکی حال بیای(نه یک ریگتون اورجینال)
    _خلاصه من یک مهندس باشخصیتم
    نتیجه گیری
    اصالتم به شمیرانات برمی گرده درحال حاضر در خیابان امید نیاوران سکونت دارم
    واین را هم خوب می دانم که ایران به این دلیل به مهد زنان نجیب مشهور شده :به دلیل وجود همین بانوان شریف نه تویی که باید بهت گفت که من مال کجام تاتوی بی اصالت نیای و (بی فرهنگی )رو رواج بدی
    بی شخصیت
    پاسخ:
    اگر برهنگی فرهنگ و تمدن بود حیوانات که متمدن ترین موجودات هستند والبته خوک متمدن ترین چون تنها یک پوست دارد نه مو نه کرک...
    و شما میتونید مقام خلیفه الله ی خودتون رو تا حد حیوانات کاهش بدید کسی بهتون خرده نمیگیره منتهی توی جامعه ی اسلامی باید به اداب و رسوم جامعه احترام گذاشت
    کمی اینکه حتی سنگ نگاره های تخت جمشید هم زنان رو باحجاب کشیدند
    که این نشون از عمق فرهنگ حجاب و عفاف و حیا در  بین زنان این سرزمین حتی قبل از اسلام دارد
    شما این مد و رسوم نوپای غرب و که به 10-20 سال هم نمیرسه با با تاریخ و تمدن هزار ساله زنان این سرزمین یکی نکن
    واقعا متاسفم

    ببعی:)عزیزم خواهرم تو یک ایرانی هستی اسمت ایرانیه تو ایران زندگی میکنی
    اما چرا فرهنگت ایرانی نیست؟
    خواهر خوبم آخرتت رو با چی معامله میکنی؟
    پیامبر(ص)میفرمایند:
    زنی در آخرت درحالیکه از موهایش آویزان شده و مغزش میجوشد عذاب میشود او در دنیا موهایش را از نامحرم نمیپوشاند
    زنی در آخرت گوشت بدنش را میچینند و به او میخورانند وآتش از زیر او زبانه میکشد آن زن در دنیا خود را برای مردان نامحرم زینت میداد(آرایش میکرد)
    زنی در آخرت صورتش به شکل سگ است وآتش از اوخارج شده وفرشتگان با گرز بر بدنش می کوبند او در دنیا با ناز وکرشمه با نامحرم سخن میگفت

    من یکی طاقت ندارم هموطنم این گونه عذاب بکشد در حالیکه راه راست جلوی پایش است تنها کمی مسیرت راعوض کن
    عزیزم اما خدا همونقدر که سخت عذاب میکنه آسون می بخشه وگناه رو پاک میکنه
    تنها میگویم خدا تو را ببخشدتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ممنونم ببعی جان
    مث همیشه عـــــــــــالی
    پاسخ:
    ببعی:)قابل  شوما رو نداش
    وظیفه است بایدفرهنگ درست رو ترویج کرد
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:)
     نه تنها لایک قشنگه رو میزنم بلکه مطلب عالیت رو رو وبم هم میزارم
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) 

    پسرخاله:)ادرس وبتون رو بدید مام بیام سر بزینم از خجالت تون در بیایم شما انقدر سر میزنید
    ضمنا از مطالبتون هم استفاده کنیم
    مچکریمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ببعی:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">