مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

من دلم آیفون۵می خواد!

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 طرف قد 2 متر و نیم، وزن 140، بازوش دور کمر من، فاقد هرگونه چربی تو تلویزیون اومده می گه توصیه من به جوونا اینه که از مکمل ها استفاده نکنند
خودِ لامصبت آخه با نون و پنیر اینجوری شدی؟

***

از مارمولک له شده زشت تر، پسربچه تو سن بلوغه

. اصلا مثل کوبیسم می مونه، هیچیش به هیچیش نمیاد

***

 دیشب که خوب می خوردین این چی چیه آوردین؟
(گروه بانوان در مراسم پاتختی در هنگام باز کردن کادو)

***

 زندگی همیشه در جریانه ولی ما رو در جریان نمی ذاره!

***

جای خالیش را نه کتاب پر می کند، نه قهوه، نه حتی سیگار،

من دلم آی فون 5 می خواهد.

***

 اونقدری که من بالش زیر سرمو تا صبح می چرخونم،

 اگه به جاش توربین بود می تونستم برق کل روستاها رو تامین کنم!

***

 یکی از بزرگترین لذت های دوران کودکیم این بود

که دستمو تا آرنج بکنم تو کیسه برنج! آی حال می داد.

***

تو صف نون بودم دیدم دوتا پسر هفت هشت ساله سر نوبت با هم بحث می کردن.
اولی: برو بابا! دومی: به من نگو بابا به من بگو عمو، وقتی می گی بابا

من نسبت بهت احساس مسئولیت پیدا می کنم!(گودزیلا که میگن اینان)

***


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">