مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

من مخاطب خاص میخوام :|

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

آدما وقتی از دستشویی میان بیرون 


حرفای تازه ای واسه گفتن دارن 

غالبا هم با این کلمه شروع می کنن :


راستــــــــــــی...  :)

:|

****

تنها تنوعی که

تو زندگیم میدم اینه که

گاهی میشینم  گاهی لم میدم !!

 ****

هر مامانی فکر میکنه بچش خوشگل ترین بچه دنیاست

اما فقط یکیشون درست فکر میکنه

که اونممممم مامان منه

****

من مخاطب خاص میخوام :| 









هل نده.خب خیلی خب..قول میدم به توهم فک کنم..

عه عه!موی همدیگرو می کشید؟!!.

ولش کن.چنگش نزن..

دعوا کار زشتیههه..

دخترا با هم دوس باشین..

بی خیال اصن نخواستم :|

  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱)

خخخخخخخخخخخ عالی بود
من یه پیشنهاد دارم یه کلکل دیگه هم اضافه کنید به نام کل کل ماه ها کل کل نسل ها قدیمی شد اخه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">