مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

من یک دخترم

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ


من یک دخترم...

زورخانه و تشک کشتی جای ما نیست! اما پهلوان که می شود بود!!

جز من کدام پهلوان را می شناسی که تمام کوچه و خیابان ها برایش زورخانه باشند و گود؟!

 لباس مشکی پهلوانیش را که بپوشد کسی حتی جرات نکند تماشایش کند

چه رسد به هم آورد شدن!!

آن وقت تمام مرشدهای خدا برایش ضرب بگیرند و هر نگاه پلیدی را که خاک کرد بلند

 یا زهرا بگویند!!

جز من کدام پهلوان هست که حتی سیاهی رخت پهلوانیش به جان حریف رعشه اندازد؟!!

جز من کدام پهلوان هست که با این همه زور! خوش خلق است و با همه مهربان؟!

برای مادر هم نوکر؟!...

 من یک دخترم... ما دختریم...

تمام شرق و غرب حتی از سیاهی چادر ما می ترسند، چه رسد به خود ما!

تمام نگاه های ناپاک هم از ما می ترسند...

عجب زور بازویی داریم...

ما دختریم... دختران چادری...

تمام دنیا از ما می ترسند،اما با اینهمه قدرت باز هم مهربانیم و خوش خلق و

برای مادر نوکر...

 خودمانیم! عجب پهلوان هایی هستیم! بگویید مرشد برای ما ضرب بگیرد...!!!

منبع:www.harimebehesht.blogfa.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ
  • غریب آشنا

نظرات  (۳)

عالی بود.ممنون ازت غریب آشنا بخاطر پستات.به چادر خودم میبالم
سلام
خوب بود
ولی درستش اینه: برای مادر کنیز هستیم
آخه به خانم ها میگن کنیز به آقایون میگن نوکر
زیبابود...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">