مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

من یک دختر چـــــادری اَم ...

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ

شاد و پرنشاط ، سرزنده و پرکار قرآن و نهج البلاغه اگر میخوانم ، رمان و حافظ هم میخوانـــــــــــــــــــــم عاشق پهلوانی های حضرت حیدر اگر هستــــم ،یک عالمه شعر حماسی از شاهنامه هم حفظم!! پای سجاده ام گریه اگر میکنم ، خنده هایم بین دوستانم هم تماشایی است ! من یک عالمه دوست و رفیق دارم

تابستان ها اگر اردوی جهــــــــــــــادی میرویم ،

اردوهای تفریحی ام نیز هر هفته پا برجاست ..

ما اگر سخنرانی میرویم ، پارک رفتنمان هم سرجایش است ..

مسجد اگر پاتوق ماست ، باغ و بوستان پاتوق بعدی ماست ..

برای نماز صبح قرار مسجد اگر میگذاریـــــــــــــــــــــم ،

هنوز خورشید نزده از مسجد تا خانه پیاده قدم میزنیم !!!

دعای عهدمان را اگر میخوانیم ،

همانجا سفره باز میکنیم

و با خنده و شادی صبحانه مان میشود غذا با طعم دعا !

ما اگر چادر سر میکنیم ، نقاش هم هستیم ،

خطمان هم خوب است ،

حرفهای دخترانه مان سرجایش ،

شوخی های دوستانه مان را هم میکنیم ،

نمایشگاه و تئاتر هم میرویم ،

سینما هم اگر فیلم خوب داشت ..

کوه هم میرویم ،

عکس های یادگاری ،

فیلم های پر از خنده و شادی ..

کی گفته ما چادری ها " .... "

من قشنگ تر از دنیای خودمان سراغ ندارم !

دنیای من و این رفیقان با خدایم ،

همین هایی که دنبال زندگیشان در کوچه و خیابان نمیگردند ،

همین هایی که وقتی دلت را میشکنند تا حلالیت ازت نگیرند ول کن نیستند ،

همین هایی که حیاشان را نفروختند ..

خوشبخت ندیده ، هرکس ما را ندیده ...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۶)

  • رهگذر مهربون
  • بسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار زیبا ممنون
  • یه کلام حرف حساب

  • سلام.
    خیلی زیبا بود.
    با اجازه تون ازش استفاده میکنم تو وبم.
    پاسخ:
    منبع رو هم بزن 
    سلام
    خیلی زیبااااااابود...
    واقعا تشکرمیکنم ار اقای فامیل دور...
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    نظر لطفتونه 
     سلام 
    اجازه هست مطلب رو تو وبم به اشتراک بزارم؟
    راستی جیگر کجاست چند وقته ازشون خبری نیست؟
    پاسخ:
    جیگر: اجازه هست اما فک کنم باید با ذکر منبع باشه نیدونم مدیرااااان جواب بدید؟!
    من همین جام دیدبان جانفقط یکم که نه ه ه ه ه خیلی فعالیتم کم شده

    مدیر : با منبع نوش جون
    بی نهایت زیباست
    توصیف دیگه ای بلد نیستم
    شرمنده
    پاسخ:
    جیگر: تشکر شرمنده می کنید
    از اقا یا خانوم فامیل تشکر میکنم که همچین مطالب جالبی دارن 
    پاسخ:
    جیگر: من از طرف فامیل دور جان میگم خواهش میشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">