مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

من یک کاپیتان هستم

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

یه بار دیگه ام تو صف بودیم یکی داشت خیلی با شخصیت میگفت باید تعداد توالت عمومی های پارک رو بیشتر کنن یکی بلند گوزید.کناریش گفت تصویب شد.

 ***

 

ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﻋﺼﺮﺍ ﻭ ﺷﺒﺎ
دخترﺍ یکم ﺧﻮﺷﮕﻞ به نظر میرسن؟
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻧﻮﺭ ﮐﻤﻪ، ﺩﯾﺪ خوب نیست نمیشه
ﺑﻪ ﻋﻤﻖ ﻓﺎﺟﻌﻪ ﭘﯽ ﺑرد 

 ***

 

بابام داشت با عصبانیت نصیحتم می کرد منم داشتم چایی میخوردم

یه دفعه گفت تو چیکاره ای ؟

منم با جدیت تمام چاییو بهش نشون دادم گفتم :

من یک کاپیتان هستم 

هیچی دیگه 4 روزه به لطف مادرم تو راهرو میخوابم :|

 ***

 

درسته حق ارمیا نبود اول بشه ...
ولی طلا ماله نقی بوووووووووود
تو مشتش بوووووود

 ***

 

یکی از آپشن های عطر مشهدی اینه که برای از بین بردن بوش باید اون قسمت از بدن رو قطع کنی 

 ***

 

دانشگاه : همچین میگید چهار سال تو دانشگاه حروم کردم که انگار بیرون بودید یه رقیب جدی واسه مایکروسافت تاسیس میکردید

 ***

 

یه بار زنگ زدم به پلیس گفتم :
الوووووو پلیس !!!
گفت :بله بفرمایید !!
گفتم کمک ! یه عالمه مرده اینجاست !!!
گفت : یا ابوالفضل ! کجاییی؟؟؟
گفتم : قبرستون !
هیچی دیگه ... فعلا به قید وثیقه آزادم 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">