مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

موش چادری دیدی تا حالا؟!

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

حیف نون به خاطر این که نیروی انتظامی دیش ماهواره اش رو نگیره، روش می نویسه: 
بسم الله الرحمن الرحیم، آب گرم کن خورشیدى!

***
حیف نون اومد از هواپیما پیاده شه، شلوارش افتاد پایین. زود کشید بالا، داد زد: کو اون خانمه که گفت کمربندها رو باز کنید؟ همینو می خواستی؟

***
حیف نون خفاش می بینه. از خنده غش می کنه. می گه: تا حالا موش چادری ندیده بودم!

***
دختر: بابا! می تونم برم پیش دوستم درس بخونم؟
بابا: نه، نمی شه. برو توی اتاقت درس بخون.
دختر: چرا آخه بابا؟
پدر: برای این که سال ها پیش مامانت هم میومد پیش من درس بخونه!
***
خانمه سر قبر شوهرش با گریه می گفت: بچه ها لباس ندارن، کفش ندارن، کیف ندارن...
حیف نون رد می شده، می گه: می گما... این بابا مرده یا رفته دوبی جنس بیاره؟
***
حیف نون می ره تو داروخانه و می پرسه شما ”اسید استیل سالیسیلیک" دارید؟
فروشنده می گه: منظورتون آسپرینه؟
جواب می ده: آره، خودشه. اسمش همش یادم می ره!
***
حیف نون داشته گریه می کرده، می پرسن چی شده؟
می گه: پشیمونم. کاش به حرف بابام گوش کرده بودم.
می گن: مگه چی می گفت؟
می گه نمی دونم، گفتم که گوش نمی کردم!

***

حیف نون داشت می مرد، به زنش گفت بعد از من فقط با مش قربون می تونی ازدواج کنی! زنش گفت چرا؟ حیف نون جواب داد: چند سال پیش، یه خر پیر داشت به من انداخت، می خواهم تلافی کنم!

***
حیف نون ساعت نو می خره. دوستش ازش ساعت می پرسه. می گه: حالا هی بپرس تا خراب شه!
***
دکتر به حیف نون می گه زنت سکته ناقص کرده. می گه نکبت هیچ کاری رو درست انجام نمی ده!
***

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۱
  • سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • آرش کدخدایی

نظرات  (۶)

وبلاگت خیلی باحاله.
ممنون از وبلاگ.
واقعا وبت کلا انرژی مثبت!
سلامممممم خوبی؟خسته نباشی واقن وب باحالی داری خیییییییییییییلی خوبه


دمت جیززززززززززز
پاسخ:
مر30
خیلی عالی بود.
پاسخ:
جیگر: تشکر میشه
حق با شماس.... خواهش میشه
پاسخ:
جیگر: بعععله همیشه خواهش میشه

معلوم نیس کدوم انسان بی احساسی نمره منفی داده بهتون...
منم واسه ادب کردن این مدل ادما....هم لایک زدم...هم رو تبلیغ کلیک میکنم
شما به کارتون ادامه بدین
پاسخ:
کلاه قرمزی:) به هر حال هر کسی یه نظری داره 
خیلی ممنون که به ما انرژی میدین
توهین زیاد داشت
خوشم نیومد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">