مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

میخوام بذارمش تو فیس بوک

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

امروز رفتم ماست بخرم، گرون نشده بود !!! خواهشمندم مسئولین رسیدگی کنند


یارو اس ام اس داده :
اگه این اس ام اس رسید یه میس کال بنداز
اگه نرسید دو تا میس کال بنداز
دو تا میس کال زدم بهش
بعد نوشته :دهن این ایرانسل سرویس که هیچ وقت اس ام اس ها نمیرسه  :ا
خدا بیا پایین من باهات حرف دارم.
 

این دخترا که ناخونای دست چپشون رو خیلی شیک
لاک می زنن ، وسطشم طرح می زنن خفن ،
بُته جِقه و مینیاتور و نقش برجسته ...
اما دست راستشون رو میبینی ، انگار ساناز پنج ساله از تهران نقاشی کشیده ،
اینا رو اذیت نکنید ، اینا دست چپشون ضعیفه :))

دیدم که میگما:))

 

هر کجا هستی باش به درک

پنجره،فکر، هوا،عشق،زمین مال خودت

اصن خاک تو سرت

(سهراب سپهری الان اعصابش خرده هیچی نگین)  :))))

 

 

 

 

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فاطمه میم

نظرات  (۴)

عاقا خیلی باحال بود دمتون ولرم
پاسخ:
ببعی:)قابل شوما رو نداشت خواهش میکنم خوش اومدید بازم بیاید لایک هم بکنید کلیک رو تبلیغ...
یه روز ما نبودیم اینجا چه خبره
پاسخ:
فامیل دور :
آفرین دیدی دوری از اینجا درد نداشت
امروز روز تو هه کلن پست های تو منتشر میشه

ببعی: جون من؟ هورا
 الان دیگه ملت از دست شما و ما روانی شدندانقدر این پستهای شما رو در ورژنهای متفاوت برای هم تعریف میکنیم
پاسخ:
فامیل دور :
ما اینیم دیگه ::fdf5454::
 من و خواهرم از وقتی با سایت شما آشنا شدیم دیگه دعوا و اعصاب فامیل خورد کنی نداریم فقط صبح تا شب به شما میخندیم
پاسخ:
فامیل دور: خیلی هم عالی
البته دعوا نمک زندگیه
هر چند وقت یه دفه یه کشت و کشتار بکنید حال میده:10:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">