مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

میدونید فرق پسرا با توپ چیه؟!

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﻓﺮﻕ ﭘﺴﺮﺍﺑﺎ ﺗﻮﭖ ﭼﯿﻪ؟

ﺗﻮﭖ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺷﻮﺕ ﮐﺮﺩ ﺍﻣﺎ ﭘﺴﺮﺍ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺷﻮﺗﻦ :)))

.

.

.

.

حالا از دخترا ﯾﮑﯽ ﺑﯿﺎﺩ ﭘﺮﭼﻤﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﻣﻦ ﻗﺮ ﺑﺪﻡ :)))

***

میخوام بدونم که کیفای مدرسه شما هم
بو نون پنیر مونده نارنگی له شده میداد یا فقط برای من اینجوری بود؟

***

ساعت 12 شب رفتیم خونه خواهرم که رفتن مسافرت تا من چیزی رو براش بزارم تو فریزر تا خراب نشه ، کارم کمی طول کشید همسرم خوابش برد ، رفتم بیدارش میکنم میگم پاشو بریم تو خواب و بیداری میگه مامان من امشب خونه دوستم میمونم شما برید صبح میام
من :@
مادرشوهرم :&
درو دیوارای خونه :%
سوسی های تو فریزر خواهرم 0-0-0-0-0-0-0-0-0

***

بابای من جلوى تلویزیونى که کنترلش دستش نباشه نمیشینه ...
اصن غرورش اجازه نمیده :|

***

یکی از لذتهایی که بعد از تموم شدن
امتحانام پیدا کردم اینه که:
.
.
.
.
آقا اصن لحظه به لحظه ش لذته من از کدومش بگم؟

***

یه دختر خاله دارم سی و پنج شیش سالشه اعتماد به نفسش مثبت بی نهایته هنوزم مجرده . شب خواب دیده واسش خواستگار اومده صب پاشده صدقه داده . 
من !!!!!
خالم و خانوادش !!!!!!!
خواستگارای نداشته ی دختر خالم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***

قیافه من وقتی تو یه ربع اول امتحان یه نفر برگه اضافه میخواد!!

افسران - قیافه من وقتی تو یه ربع اول امتحان یه نفر برگه اضافه میخواد!!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۳)

خیلیییییی باحال بود جیگر جوون
دست و جیغ و هورای بلند.....هیییی
پاسخ:
ببعی:)هووووووووراتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

آفرین جیگر جون با مطلب اولیت کاملا موافقم.

بده پرچمو. برو وسط خخخخخخخخخخ

پاسخ:
جیگر: فدات عزیز
دخترا پرچموو بدید بالاااااااااااااا
کف جیغ سوت هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عااااااااااااااغاااااااااااااااااااا یعنی من نباشم کسی نیسن نظر بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
جیگر: نه به جان جیگر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">