مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

نتایج لحظه به لحظه بخش چیستان - سری دوم

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

لطفن تا آخر با یه نام به چیستان ها پاسخ بدید

تا حقتون ضایع نشه

خبر خوش برای کسایی که پایینه نمودار هستند: چیستان آخر (یعنی نهمی)  2 امتیاز خواهد داشت

به دلیل ازدیاد شرکت کننده نمودار 2 تا شد

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱۲)

سلام من جایزه رو گرفتم ممنون ولی چک نکردید من سوال اخر رو جواب دادم و جواب من هم درسته جواب هم سه شنبه و هم شنبه است هر دو رو هم نوشتم
پاسخ:
دیگه پرونده اون بسته شد دیگه
بی خیال
ایشالله دفه بعدی
البته با کلیک رو تبلیغا قول میدیم جوایز بهبود پیدا کنه
سلام 
1-اولا من که نوشتم شنبه و سهشنبه جوابه دقتم کنید هر دو جوابه تو سوال هم جواب تشریحی داد
2-جایزه هم بدستم نرسیده
ممنون اگه به هر دو رسیدگی کنید
پاسخ:
بله هر چه سریع تر رسیدگی می شود
و جایزه هم تا امروز یا فردا به دست تون می رسد
مسئول بخش چیستان (فامیل دور) مشهد بوده و تازه برگشته
سلام سوال هشت رو که جواب درست دادم
سوال نهم مطمئنم چرا 8 امتیاز دارم
پاسخ:
بله 8 رو درست جواب دادید و اعمال هم شده
اما جواب نه شنبه است
خب الان ک اسممون این تواِ چی میشه؟؟؟
پاسخ:
برنده میشی
من چطوری برم ببینم
شما که نظرم رو تایید نکردید ، به بخش نظرات تایید نشده هم که دسترسی ندارم

اما حرف شما رو قبول دارم ، وقتی میگید نیست حتماً یک مشکل بوده و یا نظر ارسال نشده یا به دست شما نرسیده یا حذف شده

در کل بیخیال انقدرا مهم نیست
خودت چطوری؟
بله تو همون مطلب بود و تقریباً اولین ساعاتی که مطلب اومد روی سایت

بیخیال حتماً قسمت این بوده که نظرم به چشم شما نیاد
پاسخ:
جون و نیست برو خودت ببین
ارزش قسم خوردن نداره پس قسم نمیخورم
اما دقیقاً براتون نوشتم که آخه حضرت موسی که کشتی نداشت
لطفاً مجدداً بررسی نمائید
پاسخ:
تو همون مطلب نوشتی؟
من گشتم ندیدم
شرمنده میتونم بپرسم من کدوم چیستان رو اشتباه پاسخ دادم که از 5 تا 4 تاشو قبول کردید!؟
پاسخ:
پنج رو جواب ندادی
شمایی که دارین همین طوری مثل بزن همه رو درست جواب میدی بعدش به بنیاد ملی نخبگان معرفی میشید
اگر هم نشدید خودتون برید خودتون رو معرفی کنید

لامصب همه رو درست جواب دادن کم هم نمیارن :))))))))))
پاسخ:
***شمایی که دارین همین طوری مثل بنز

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
             
  <|>             
  _\/_         


غصه نخور از الان به بعدش جذابه


خب برادر من؛

شما که لطف نمودی بررسی کردی جواب ها رو

لطفی بنما این نمودار رو هم درست کن

من تا الان همه رو جواب دادم

چرا از دو سه نفری عقب ترم؟

پاسخ:
حق با شماست

خوب مال همین جمع بستم دیگه
گفتم اول هستیم

حالا شما ضایعمون نکن
به به
خدارو شکر با اقتدار اول هستیم
حالا جوایز چی هست؟
پاسخ:
همچین هم با اقتدار نیست ها
دو سه نفری هستید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">