مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

نتایج مسابقه

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۳۱ ب.ظ

سلام سلام سلام............

بالاخره انتظار ها به سر اومد و موعد اهدای جایزه بزرگ و توفانی سایت خودتون رسید

و برنده خوش شانس این جایزه محیر العقول و خارق العاده (طبق آمار)کسی نیست جز

.

.

.

.

.

.

.

Anonymous M


.

.

.

و اما جایزه

.

.

.

.

یک فروند شارژ 50000 هزار ریالی

(مسخره هم خودتونید فعلا پول نداریم )

انتخابش با خودت  ایمیل پیغام بده

ایشالله بعدن زیادش میکنیم خیلی

---------------------------------------------------------

راستی جواب قبلی 6 تا بود ولی 7 تایی ها رو هم قبول کردیم ،تاثیری هم نداشت البته

اینم از آمار مسابقات

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۳۱ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۹)

سلام.

مطلباتون خیلی باحال. مقسی

 

پاسخ:
سروناز :
میشه خواهش تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
چیستان سری دوم و 5
چجوری باید ج بدم؟
میشه کشتی حضرت نوح بوده
پاسخ:
تو همون مطلب باید قسمت نظرات جواب بدی
نه اینجا

حالا ما این دفعه رو ازت قبول میکنیم
سلام سلام

مرسی از دونویسنده عزیز وب بخاطر هدیه :)

کم یا زیاد بودنش مهم نیست مهم اینه که دور هم باشیمو شادباشیم
و به هم نخندیم و باهم بخندیم

از نظر من کم که نیست خیلی هم زیاده
پس آقا حسین و آقا سید اینقد نگید کم کمه :دی
پاسخ:
این لطف شما رو میرسونه

قابلی هم نداشت
  • بنده خدای موفق
  • یعنی عاشق جایزتونم

    پاسخ:
    همینی که هه
    پاشید یه سر بیاید وبه من آپیدم :دی
    :دی
    واااااااااااااااااااااااااااااااااای باورم نمیشه

    یعنی من بردم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    وای ی ی ی یی ی ی ی ی ی ی ی

    مررررررررررررررررررسییییییییییییییییییییییییییییییی

    ذوق مرگ شدم :دی

    شرمنده ولی من خطم همراه اوله ایرانسل ندارم :دی
    پاسخ:
    ما هم گفتیم یکیش دیگه
    فردا کد رو ارسال میکنم به میلت
    الان حسش نی
    وبلاگ من بروز شد
    منتظر حضور گرمتون هستم
    با نظر هاتون منو یاری کنید
    ممنون 
    پاسخ:
    چش
    منم میخوام ):
    چرا به اونایی که نظرای خوجل میدن جایزه نمیدین خب):
    مثل خود جنابعالیم):
    پاسخ:
    چش چش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">