مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

نسبت به معاشقه و رابطه زناشویی خیلی سرد شدم چیکار کنم؟؟

سلام من 20 سالمه و تازه عقد کردم. مدتی از آشناییم تا عقد طول کشید و به اسم دوستی بود اما کاملا عشقو عاشقی. الانم از ته دلم عاشق همیم و خیلی هوامو داره و روزهای خوبی داریم.
اما وقتی به رخت خواب میریم میلی بهش ندارم. دلم میخواد زود عشق بازیمون تموم شه و نهایت تو بغلش باشم. تقریبا به زور کارای دیگه رو انجام میدم . اما اخه تا کی؟!!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۳۲ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">