مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

نسترا داموس عمتو

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۰۵ ق.ظ

ینی نسترا داموس عمتو اگه دنیا پنجشنبه تموم نشه...............!

من شنبه امتحان دارم هیچی هم نخوندم


***


یه دل میگه برم برم،یه دلم میگه نرم نرم!
-
-
-
-
-
-
-
-
  الدنگ مسخرمون کرده! تصمیمتو بگیر بعد زر بزن دیگه


***


پسر داییم بعد از 10 سال از آمریکا اومده
نشسته بودیم داشتیم حرف میزدیم حرف شد از گرونی و قیمت دلار
مامانم میپرسه:دلار الان تو آمریکا چنده؟؟؟
من:|
پسر خالم:|
رییس بانک مرکزی:|
خاوری:|


***


همین الان حس درس خوندن بهم دست داد،
.
.
.
.
.
.
.
.
.سریع بسم الله گفتم و صدقه دادم خدا رو شکر برطرف شد!!!


***


دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده
سواد داری؟ (چه ربطی داشت؟؟!!!)
نوچ نوچ
بی سوادی؟
نوچ نوچ
پس تو خر من هستی!!!!!!!!!!! !
و به این ترتیب ما بزررگ شدیم به صورت اسکول وار!
این یکیش خیلی خارجیه:
آن مان نباران
دو دو اسکاچی
آنی مانی کلاچی!!!!
چه چیزایی میخونیم آآآآ
یعنی چی آخه؟!

۱۰ ۲۰ سه پونزده
هزار و شصت و شونزده
هرکی می گه ۱۶ نیست!!!!
۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰
مغزه داشتیم ما؟؟؟!!!


***


امروز رفتم دانشگاه جزوه بگیرم؛

من: ببخشید خانوم فلانی جزوتون کامله؟

خانوم فلانی: بعله ولی من دوس پسر دارم فابم هست تیریپمونم

ازدواجه :|

من :| و من :| و بازم من :|

هیچی دیگه تشکر کردم :|



***


تجهیزات من و سید


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۰۵ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

بده
پاسخ:
چی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">