مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

نسخه دکتر

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۴ ق.ظ

نسخه دکتر:
はつマンにんですにあるコマンドをして...
請教你的有關"前列腺

.

.
چیزی ک ﻣﺴﺌﻮﻝ داروخونه میبینه:
دیفن هیدرامین صبح ظهر شب بعد از غذا !
چیزی ک من میبینم::|

***



مامانم سیم کارتشو در آورده میگه فک کنم داره میسوزه
نیگا رنگشم داره عوض میشه!!!! :|

***


گالیله غلط کرد گفت زمین می‌چرخه
اگه می‌چرخه پس چرا خنک نمیشه ؟

***


خدایا هر دری رو خواستی ببندی، به در یخچال کاری نداشته باش .... ممنون:D

***

قدیما که فیسبوک نبود......
مردم استتوس هاشون رو روی در و دیوار توالت عمومی مینوشتن ...

***


امروز یه آهنگی رو انقدر ریپلی کردم ، احساس کردم آخرای آهنگ خواننده اش می گفت غلط کردم این آهنگو خوندم ! :دی

***


یکی از آرزو هام اینه که سوار یه ماشین بشم بگم آقا اون ماشین جلویی رو تعقیب کن،
بعد یارو هم بگه : برو گم شو پایین بابا ، ما دنبال شر نمیگردیم …
هیچی دیگه منم پیاده شم برم !

عکس جالب

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۴ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">