مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

نظره اقتصادیه فامیله دور

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

یه روز
مخاطب خاصم ازم پرسید :چقد دوسم داری؟
منم گفتم:
حالا کی گفته من دوست دارم اصن!!!?
هیچی دیگه
رف مخاطب عام شد کصافط
جنبه شوخی ام نداشت!

***

یکی از فانتزیام اینه که ۱۰ دقیقه بعد از خارج شدن از خونه ی اقوام به یه بهونه برگردم خونشون... اونوقته که چهره ی واقعیشون رو با پیژامه در حال حمله به میوه ها می ببینم...
بعلهههههه یه همچین فک و فامیلی هستم من...

***

در راستای ورود بانوان به استادیوم ها شعار ها اصلاح میشود :شیر سماور. اگزوز خاور. اوا دیدی رفت کجای داور

***

دوست عزیزی پای منبر نشسته بود سخنرانی طولانی میشه به بغل دستیش میگه :از بس که نشستم باسنم خواب رفت. طرف میگه :بله متوجهم، چند بارم صدای خروپفش اومد....

***

از آن ترسم که آتش بر فروزد
سبیل مرد آهنگر بسوزد

***

طرح تعویض زنان فرسوده:
شاه نسا, ماه نسا, گل نسا تحویل دهید
آرمیتا.. پارمیدا.. آناهیتا.. تحویل بگیرید

***

موقع درس خوندن تو مغزم مدیا پلیر قوی نصب میشه ک قدرت پقش اهنگای قدیمی رو با کیفیت بالا داره لااااااااااااااااامصبببببببببببب

***

  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">