مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

نمایشگاه نقاشی ...:)

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

دقت کردین ؟
آخه واسه چی جعبه پیتزا مربعی شکله
بازش میکنی دایره پیدا میکنی !
بعد مثلثی میخوری !
چند روزه بد جوری مغز منو مشغول کرده
:|
***


برادرزاده‌ام رفته مهد کودک یه دختر سفید با موهای خیلی روشن دیده به مامانش گفته : مامان این دختره چرا انقدر کمرنگه؟ :|
***


مامانم : پسرمون شام نخورد .. خاک به سرم .. حتمأ معتاد شده ..!
بابام : نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده ...
و هیچکس ندانست من هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشتم :|

***

داداشم وقتی با من حرف میزنه صداش شبیه داریوشه وقتی با دوس دخترش حرف میزنه شبیه محسن یگانه....
ثبات شخصیت رو لــــــــــِه کرده!!
***


قانونی هم هست که میگه همه ی چاله چوله های جهان یه جایی قرار دارن!
اونجایی که شما میخواین تو ماشین آب بخورید !
***


دیروز بابام اومد تـو اتاقـم گفت : پسـرم اوضاع مالـیت چطـوره ؟ پـول مول داری؟! منم گفتم آره فعلاً دارم ، گفت : خوب یه هفـت تومن بده من برم بـنـزین بـزنـم
:|
***


بعد کنکور یه نمایشگاه میزنم و نقاشی هایی که موقع درس خوندن کشیدم رو به نمایش میزارم!!!!

***

عکس:قند هار

قندهار

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">