مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

هرکی دیوونه نشد اعلام کنه

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

از یه دیوونه پرسیدن چرا دیوونه شدی:

گفت من یه زنی گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت ، دختر زنم با بابام ازدواج کرد . در نتیجه، زن من ، مادر زن پدرشوهرش شد. از طرفی دختر زن من که زن بابام بود ، پسری به دنیا آورد که میشه برادر من و نوه ی زنم ، پس نوه ی منم میشد . در نتیجه من پدر بزرگ برادر ناتنی خودم بودم . چند روز بعد زن من پسری به دنیا آورد که زن پدرم ، خواهر ناتنی پسرم و مادر بزرگ او شد . در نتیجه پسرم، برادر مادربزرگ خودش بود، از طرفی چون مادر فعلی من یعنی دختر زنم ، خواهر پسرم بود، در نتیجه من خواهر زاده ی پسرم بودم!!!

 

خداییش هرکی گرفت بگه!!!!!!!! تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • He Ro

نظرات  (۵)

وجدانن کامل گرفتم چی شد ولی الحق خیلی باحال بود
من که دیوونه شدم
من گرفتم.......
هاه
 نظر نداشتم ولی میدونید چند بار رو این تبلیغات کلیک کردم
بزم به افتخارم
پاسخ:
کلاه قرمزی:) آفرین بر شما تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">