مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

همـسـر داری

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ



√ هر مردے کــ ه همسرش را در خانـ ه کمـک کنـد،
بـ ه تعداد موهاے بدنش، یکسـال عبـادت برایش بشمـار مےآورند؛
سالے کـ ه روزهایش روزه بوده و شب‏هایش را بـ ه پاخـاسته باشد.

+ پیامبر ِ رحمت(ص) +


√ زن در کشاکش زندگے ِ زنانــ ه ے خود،
به تلاطم هایے برخـورد مےکند،
و چون روح او ظریف تـر است؛
بیشتـر بــ ه آرامش، بـ ه آسایش، بـ ه تکیــ ه کردن بـ ه یک شخص مطمئـن احتیاج دارد.
او کیست؟
او « شـوهــر » است.

+ امام خامنه اے(حفظه الله) +

  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲۴)

اوه مای گاد!

خدا همه زن و شوهرها رو به هم مهربان و صمیمی کنه!

پاسخ:
کلاه قرمزی:) الهی آمــــــــــــــــین
آخه خداااااااااااااااااااااااااااااااااا
یکی از اینا نصیب ما بفرما
آمــــــــــــــــــــــــــــِن!
سلام منم رفیق روزهای اول تاسیس سایت آیا مرا به خاطر دارید ب...بی...بیدا....
بیدار به منم اگه خواستی سری بزن راستی شناختی ؟؟؟
پاسخ:
جیگر:

اااااااااااااااااااا بیداره
چش
باشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حالا اد میکنین من دوستامو بیارم؟؟؟؟؟؟؟؟
الان شکلک بودن ی شکل عصبی میدادم
خونه عمم مستقیم دست چپ در قرمزه همون در سفیده هم خونه مائه
پاسخ:
فامیل دور :

نه:kar:
تو خونه عمم اد میکنی؟؟خخخخخخخخ
خو میلمو اد کن دیگه یخورده بشناسمت اگه دوست داشته باشی ایول دادا کلاه قرمزی دادا تو هم دوست داری ادم کن خیلی باهاتون حال کردم دمتون ولرم جفتتون اون چوبم بزار زمین ترسیدم.خخخخخخخخ
پاسخ:
کلاه قرمزی :) خونه ی عمت دقیقا کجای افقه
باحالی از خودته دادا
داش خیلی زرنگیااااااااا نظرمو نشون ندادی.خخخخخخ
ولی قول میدم18ام ک امتحانا تموم شد حداقل واست10تا بیارم
تو حالا ادم کن
دمت جیز ک جوابمو دادی این شکلکا رو فراهم کن مردم انقد احساساتمو نشون ندادم.خخخخخخ
دمت ولرم
پاسخ:
فامیل دور : توکجا اددت کنم؟

 
کلاه قرمزی:) کچل مشکوک شدیااا
اقای قرمز کلاه ممنون از لطفت این کچل شما کی میاد؟؟
پاسخ:
فامیل دور:
اولنکه من با این همه مو کجا کچلم؟:d:

بعدم مثل اینکه امکان ارسال شکلک توسط مخاطبا نیست

ولی در تلاشیم که فراهم کنیم این امکان رو

راستی اون قشونی که از دوستات گفتی میاری رو بیار دیگه
جذبشون کن به سایت

یکی: کچله دادا کچله
بیان احساسات دادا اواتارو میدونم
پاسخ:
کلاه قرمزی:)== من بلت نیستم
 صب کن کچل  میاد بهت میگه
مهرسی داداش ی توضیح مختصر میدی اگه حسش هست چطوری باید برم توش؟؟؟خیلی سعی کردم شکل بدم ولی نشد ی توضیح بده بی زحمت اگه حسش هست
پاسخ:
فامیل دور:
فک کنم باید بری تو نمایه من

منظورت از شکل این آواتار هاست یا شکلک بیان احساساته؟
چ اعتماد ب سقفی راستی داش حسین ی سوال چرا شما میتونین شکل بدین ولی ما نمیتونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
فامیل دور: چرا میتونی
باید بری تو تنظیمات بیانت
اونجا میشه
باشه حسین فقط چون خیلی گلی و باهات حال میکنم میگم باشهههه 
وگرنه ب هرکسی افتخار نمیدم.خخخخخخخخخخ
دمت جیز نزن ما رو فقط خیلی کارت درسته دمت گرممممممممممممم 
پاسخ:
فامیل دور: میدونم
اره حسین همین تو من ساعت 4و29 دیقه نظر گذاشتم تازه ی چیز دیگه هم جواب دادی ی نظرمم منتشر نکردی من رفتم ب مدیرتون گفتم دوباره نظرامو برگردوندی؟؟؟اره همین تو
چرا این کارو کردی باهام؟؟؟؟!!!!!!! نیم ساعت مردم باهات کل انداختم تازه جواباتم باحال تر از اینا بود میخواستیم بگیم بخندن بازدید کننده ها ی بار تو زندگیت مرد باش و نزن زیر حرفت پاک کردی خو تا مدیر اومد درستش کرد اهههههه
دیگه پاک کنی واست نظر نمیدم اصلا همون جواب قدیمیاتم خیلی باحال تر بودن

پاسخ:
فامیل دور:
بی خیال رفیق
از الان به بعد رو عشق است

چرااااااااا نظرهامو پاک کردیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
کی من؟
نـــــــــــــــــــــــــــــــه؟
ن خیر اصلا هم کلیک نمیکنم هروقت ادم شدی ب طور مستقیم با خودم صحبت کن ی میل واسم بفرست ببینم کیستی اصلا اهههههههه
بی ادب
حوصلتو ندارمممممممممم
دیگه هم هوری بهشتی نشو واس من ک عاقبت خوشی نداره ی بار یکی ب شوخی اینو گفت پشیمون شد
پاسخ:
چش
اوهههههه اره ولی بیش تر بهت میاد روسری بزاری.خخخخخخخخ
ولی درکل ادمای با جنبه ای هستین.خخخخخخخخخ
پاسخ:
اون که 100%
ب من میگی بیکار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا دیگه تا ی هفته رو تبلیغت کلیک نمیکنم ادم شی
هروقت ادم شدی واسم ی میل بفرست
پاسخ:
ما اصن شعارمون اینه
کان ما برای پول کار نمیکنیم چون بیکاریم کار میکنیم
شما هم به دل نگیر
همه عین همیم
ن بابا حالا ی چیز گفتیم ادم باش خوتو نگیر.خخخخخخخخ
روسری هم از سرت بردار شبیه مادربزرگم شدی.خخخخخخخخ
پاسخ:
د نه د
ما اصن این پست رو گذاشتیم برا ترویج حجاب
داش راستی مثلا نه مثلن.خخخخخخخ
درکل گفتم بعنوان نویسنده روم ب این شلوغی در جریان باشی.خخخخخخخخخخ
میدونم از قصد نیکوتون اگاه هستم ولی مثل کل کل های قبلیتون درمورد ده ها بود یا چیزای مثل اون دارم ممنون ک انقد سریع بررسی میکنین
دمتون ولرم از وقتی ک اومدم اینجا انقدر رو تبلیغات کلیک کردم تو عمرم انقد کلیک نکردم.خخخخخخخ
بازم دمتون جیز سایت توپی دارین با نویسنده های خوب و باحال و باجنبه

پاسخ:
نویسنده های خوب وباحال و باجنبش رو خوب اومدی
اصن نویسنده گلتر از ما پیدا میشه::fdf5454::
دادا خیلی وقته اینا رو میزارین دمتون ولرم ولی خدایی حالا ی چیز جدیدم بزارین ک غیر دینی باشه و ما بتونیم توش شرکت کنیم و اونایی ک ی خرده کوچولو تر هستنم مخشون بکشه لطفا ممنون
پاسخ:
چی مثلن
قصد ما فرهنگ سازیه
شما دیگه چی پیشنهاد میکنی؟
ای جانم ..
چقده قشنگ بود هم مطلب هم عکس
به پاس این مطلب زیبا لـــــــــــایک
پاسخ:
و کلیک رو تبلیغات فراموش نشه
124صفحه خوندم حوصله ندارم 5صفحه دیگه بخونم تموم شه
پاسخ:
کاملا درکت می کنم
من الان دقیقا این شکلیم
 ای جان خیلی عشقولانه بود.
پاسخ:
جدی میگی ؟؟!؟!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">