مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

هَپَلبُلِت مُمالَک چیست؟

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

هَپَلبُلِت مُمالَک چیست؟
عبارتی که دخترا روز تولد دوستشون به هم اس ام اس میدن یا کامنت میذارن !

***

پشتِ سره هر مرد موفق هیچ چیزی نیست ،
زرنگ بوده
چسبیده به زندگیش
پولاشو جمع کرده
زندگیش روبراه شده

والاااااا

***

مامانم صبح اومده میگه پاشو یه گله مهمون داره میاد. میگم کیا هستن؟ میگه عمه هات.

***

بزرگترین پرورش مار در سطح خاورمیانه، آستین بنده است.

***

یه معلم دین و زندگى داشتیم بش میگفتیم رونالدینیو. به این سمت کلاس نگاه میکرد به اون طرفیا منفى میداد!
خیلى تکنیکى بود

***

به بابا میگم می‌خوام برم سمت گیاهخواری، نظرت چیه؟! بابام: آفرین، خیلی هم خوبه، مگه تو چیت از بُز کمتره؟!!

***

یکی از آشناها تلوزیون ال سی دی خریده بود بهش گفتم مبارک باشه ال سی دیه یا ال ای دی ؟
گفت برو بابا ال جیه ال جیییییی.

***

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱۳)

پسر: محمد جواد و محمد ابراهیم و امیر عباس
دختر:محنا

به نظر من قشنگترین اسم پسرا: امیر علی و محمد مهدی

و قشنگترین اسم دخترا : زهرا و ریحانه

پسر : مهدی و محمد و احمد
دختر : ریحانه
  • محمد فشفشه
  • بهترین اسم های پسرانه:علی اصغر که بهترین اسم دنیاست بعدش هم علی اکبر امیر محمد - علی - حسین - ابولفضل و محمد فشفشه که اسم خودم هست=))

    بهترین اسم های دخترانه : دختر ها که کلا افتضاح هستن اسم خوب ندارن که هیچیشون خوب نیست من نمیدونم که خدا این دختر جماعت رو واسه چی آفریده به نظر شما من مثلا چی بنویسم که بهترین اسم دخترونه باشه مثلا بنویسم که کوثر مسغره کنن و فکراشون منحرف بشه و بی ادبی بکنن یا چی بگم آخه کلا دختر جماعت نه اسمش نه اخلاقش نه رفتارش هیچیش خوب نیست مردنش از زنده موندنش خوبتره

    البته مخلص همه خانم ها هستم ها =))))))))
    پاسخ:
    جیگر: بعععععله تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    قشنگترین اسم دختر فاطمه 
    اسم پسر عباس
    پاسخ:
    جیگر: بسیار زیباتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

    پسر عمه زا؛

    کوفت:))))))))))))))))))))) بترکی ههههههههه

    پاسخ:
    جیگر: پسر عمه زا جان با شما بودنااااخنده
    پسر:ابوالفضل
    دختر:اصلا اسم قشنگ ندارن :D
    پاسخ:
    جیگر: عجبتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

    قشنگترین اسم پسرا: علی و عباس و حامد

    قشنگترین اسم دخترا: مرضیه، راضیه، نرگس

    پاسخ:
    پسرعمه زا:
    با تشکر از حافظ عزیز.
    آقای سعدی شما نظرتون رو بفرمایین !!!!

    سلام.

    قشنگترین اسم پسری که من دوست دارم امیرعلی هستش.

    البته بازم هس ولی از این یکی خیلی خوشم میاد.

    قشنگترین اسم پسرا محمد مهدی

    قشنگترین اسم دخترا نرگس
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) آره منم اسمه نرگسو خیلی دوس دارم
    قشنگ ترین اسم دختر مهرسا
    از نظر من قشنگ ترین اسم پسرا:
    امیر علی -حسین-عباس-مهدی
    پاسخ:
    ببعی:) تو یکیش تفاهم داریم
    قشنگترین اسم پسرا: مهدی و مهدیار
    پاسخ:
    ببعی:)وقشنگ ترین اسم دختراهم:مهسا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">