مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

هی جوون!

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

با اتوبوس از یه شهر دیگه داشتم میومدم یه بچه ء 5-6 ساله بغل مامانش یه شکلات کاکایویی رو هی میگرف طرف من هی میکشید طرف خودش.
میگه منم کرمم گرفت ایندفه که بچه شکلاتو آورد یه گاز بزرگ زدم!بچه یکم عصبانی شد ولی مامان باباش واسش یه شکلات دیگه دادن.خیلی احساس
شعف میکردم که همچین شیطنتی کردم یکم که گذشت دیدم تو شیکمم داره یه اتفاقایی میوفته.رفتم به راننده گفتم آقا نگه دار من دست به آب شم.میگه خلاصه
حل شد.یه ربع نگذشه بود باز همون اتفاق افتاد.دوباره رفتم...سومین بار دیگه مسافرا چپ چپ نیگا میکردن.اینبار خیلی خودمو نگه داشم دیدم نه انگار
نمیشه رفتم راننده گف برو بشین ببینیم توام مارو مسخره کردی...رفتم نشسم سر جام از مامان بچه پرسیدم ببخشید این شکلاته چی بود؟گفتن این بچه یبوسته
ما روی شکلاتا مسهل میمالیم میدیم بچه میخوره!!!خلاصه خیلی تو مخمصه گیر کرده بودم.خیلی به ذهنم فشار آوردم بالاخره به خانومه گفتم ببخشید بازم
ازین شکلاتا دارین؟گف بله و یکی داد..رفتم پیش راننده گفتم باید اینو بخورین.اصل الا و بلا که امکان نداره دستمو رد کنین.خلاصه یه گاز خوردو من خوشحال
اومدم سر جام:-) میگه ده دقیقه طول نکشید راننده ماشینو نگه داشت!!!منم پیاده شدم و خوشحال از نبوغی که دارم! یه ربع بعد باز ماشینو نگه داشت...!
بعد منو صدا کرد جلو گف این چی بود دادی به خورد من؟ گفتم آقا دستم به دامنت منم همین مشکلو داشتم! کار همین شکلاته بود!شما درکم نمیکردین!
خلاصه راننده هر یه ربع نگه میداشت منو صدا میکرد میگف هی جوون! بیا بریم

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱۵)

خیییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللییییییییی خنده دار بود.

والا.

هههههههههههههههههههههههه

پاسخ:
مر30
  • کلاه قرمزی:)
  • دیگه دوتا شدیم فامیله دور
     یک حالی ازت بیگیریم چل ستون چل پنجره(:
    پس چی کلاه قرمزی جون ما پشت هم هستیم
    پاسخ:
    فامیل دور:خوشم میاد برا هم نوشابه باز میکنید هااااااااااا
  • کلاه قرمزی:)
  • آفرین ببعی جانه خودوم
    پاسخ:
    فامیل دور:کلن اعتماد به سقفتون بالاس ها شما دخی ها
  • کلاه قرمزی:)
  • چون چ چسبیده به را
    والا منم با کلاه قرمزی عزیز موافقم
    امتحاناشو گند بزنه دل منم خووونک شه
    پاسخ:
    عجبا
  • کلاه قرمزی:)
  • حسینه بی شصخیته کچله دماغووووی بوووووووووووق
    قهرم بات
    ایشاالله امتحاناتو گند بزنی دلم خووونک شه
    پاسخ:
    چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟ :(
    سلام
    این پست های خری عاشق میشود
    هی جوون  و معنی عشق خیلی محشر بودن
    لایک
    صبح رو یکی از تبلیغاتت کلیک کردم
    برو حالشو ببر

    پاسخ:
    منت گذاشتی سر ما
    قدم رو تخم چش ما گذاشتی ......


    تبلیغ ما رم بکن تو وبت
  • کلاه قرمزی:)
  • خوووو چرا مگه چطوری بود؟
    در ضمن اصن تو چرا نظرای پسر خاله رو هم جواب میدی؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    والا یکی نیس بهش بگه اصن به توچه
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    خیلی باحالی داش
    پاسخ:
    جوان بیا بریم
  • ندا رادمهر
  • خخخخخخ
    هی جوون بیا بریم....
    خخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخ
    امروز که 1 مطلب بیشتر نداشته اونم به لطف پسرخاله
    خوبه 5 تا نویسنده هستیدا
    پاسخ:
    خب زمان بندی داره مطالبمون

    9
    14
    17 فرهنگی
    19
    22:30
    شما 5 نفرید بعد انقدر کم مطلب دارید
    پاسخ:
    روزی 5 ت مطلب بس نیس؟
    شما ارشیو مارو نیگا چند تا مطلب داره......
    ایام امتحاناته بعد امتحانات کولاک میکنیم
  • جیــــگــــــــر:)
  • هم کارای عزیز

    یه سر طرفای منم بیاین
    بعده عمری تو وبم مطلب گذاشتم خخخخ :دی
    پاسخ:
    به روی چشم
    فقط شرمنده آدرس اش و میگذارید:)
  • کلاه قرمزی:)
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    خیلی باحال بود پسر خاله
    *****
    پاسخ:
    دیگه آفرین رو اونجوری که تو مطلب نوشتی ننویس و هیچ جا هم به کار نبر

    پسر خاله:
    حالا یکی از ما تشکر کرده هااااا
    چرا؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">