مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

و اما بشنوید از سفرهای نوروزی

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

و اما بشنوید از سفرهای نوروزی

عیدانه های خط خطی😂😅


#علی زکریایی#خط خطی#خط۵۷#عید#عیدنوروز#عیدانه#سال تحویل#سفر#سفرنوروزی#انواع سفر#مسافرت#ترکیه#خنده دار#سیاسی#طنز#اجتماعی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • He Ro

نظرات  (۳)

کم کپی پیست کردم امیدوارم راضی باشی
پاسخ:
جیگر: چی بگیم والا تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
عملکردش مثل feed reader هستش و از همین فید سایت استفاده میکنه.
توی تنظیمات برنامه یه قسمت داره برای تنظیم اینکه هرچند وقت یکبار مطالب رو دریافت کنه.
به صورت پیشفرض رو 30دقیقه هست که با توجه به ساعات بروزرسانی سایت فکر نکنم مطلبی رو از دست بده.
هروقت هم وارد برنامه بشید خودش یکبار فید رو چک میکنه و مطالب جدید رو میاره.
بروزرسانی دستی هم داره(بالا سمت راست برنامه یه دکمه شبیه ریفرش هست:دی)

والا رو یه گوشی اندروید 2.3 (گلکسی ایس) هم امتحانش کردم اجرا شد.
ولی نه به خوبی اندروید 4 :دی یکم کندتر بود و بعضی وقتها صفحه لودینگ رو نمیاورد (صفحه سفید میاد، صبر کنید میره تو برنامه بعد چند لحظه)
شما رو چه گوشی ای امتحان کردید؟
یه سری مشکلات داره که اونم به خاطر بیس آماده ای هست که برای خوندن فید ازش استفاده کردم. یاد گرفتم یه بهترشو میسازم حتما D:

ــــــــــــــــــــــــــــ
راستی! تو هر مطلب با کشیدن دستتون به سمت چپ یا راست صفحه میتونین مطلب قبلی یا بعدی رو بخونین (:

پاسخ:
پسرخاله:سلام واقعا فوق العاده بود هم من هم مابقی نویسنده ها از شما خیلی خیلی متشکریم
من روی اندروید فکر کنم 2.2 بود که اجرا کردم
میشه دسته بندی اش کرد مثل همین موضوعات سایت ؛ طوری فید ها رو بهش متصل کرد که مطالب هر موضوع به صورت جداگانه اپدیت بشه؟
اوه! بالاخره با کامپیوتر اومدم تو سایت بتونم نظر بدم! :D
با موبایل که میومدم ، نه میشه نظر داد، نه میشه رو تبلیغات کلیک کرد :دی، نه سایت رو درست حسابی میاره :| یه فکری به حالش بکنید (:

اینم ساختم برای مصرف شخصی(:D) اگه خوشتون اومد بزارینش بقیه هم استفادش کنن D:
نرم افزار موبایل 2فانی برای اندروید! :

دیگه شرمنده، تا همین قد بلد بودم. بد شده بزارین پای بلد نبودنم D:
پاسخ:
شرمنده از بابت زحمت دادنتون
حالا
دست شما درد نکنه
چرا زحمت کشیدی
چرا ویلا ندادی
کنار دریا ندادی

هو هو هو هو بی وسط

پسرخاله:دستتون درد نکنه خیلی ممنونتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
منتهی یکی اینکه من با اندروید 2.3 بازش کردم force close میده
رفیقم با اندروید بالاتر بازش کرد کار میکنه خیلی هم خوب و زیبا هم هست منتهی بروز رسانی اش به چه صورت هست مثل feed reader عمل می کنه
یعنی به محض اینکه سایت بروز بشه مطلب بر روی گوشی متصل به اینترنت هم مشاهده میشه؟یا نه توی ساعت خاصی به روز میشه؟اتوماتیک هستش یا دستی؟
ببخشید کلی سوال پرسیدمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">