مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ورود بی جنبه ها ممنوع

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

عکس +18

ورود بی جنبه ها ممنوع

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱۸)

من نمیدونم این دخمل چند تا بابا داره

دختره من اینقد صاحب داشت من خبر نداشتم!!!!!!!!!!!!!!!
دختره خودمه قربون لپ هاش برم ...... دوس دارم این شکلی باشه
پاسخ:
کلاه قرمزی:) سیب زمینیی دیگهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
قربون دختره خودم برم اصلآ با دختره تو قابل مقایسه نیستتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
عاخ اگه این دختر من بود میدونستم چیکارش کنم عبضیوو .. طرف حسابم با اون کوچولوعه :حالا دور از چشم مامانی عسکاتو میذاری تو ترنت (اینترنت) بذار به دایی فرامرز بگم با اون ریشاش بوست کنه تا دهنت اسفالت شه تا نگی غلط کردمم ولت نمیکنه 
پاسخ:
کلاه قرمزی:) دختر گمراه که از این بهتر نمیشهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ول خودتیییییییییییییییییییییییییییییییییی مرتیکه............بلن میشم میام اون پشم های بالای لبتو اتیش میزنم هااااااااا..........................تو بیشتر سرت تو خونه ماست تا تو زندگی خودت فک کنممممممممم
پاسخ:
کلاه قرمزی:) بلن شو من کل هیکبتو آتیش میزنم
بعدشم با یه پدره نمونه درست حرف بزنتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
اگه دختر منه پس از هفت دولت ازاده  هر جور دوست داشت میتونه بپوششه:-)))))))
پاسخ:
کلاه قرمزی:) دختره منم آزاده خودش انتخاب کرده اینطوری با حجاب باشه عینه دختره شما ول نیستتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
 بابا اصلا این دختر من
قربونش برم هنوز به سن قانونی نرسیده برسه چادرم سرش می کنم . هیئت امام هم می برمش .
شما لپش نگاه کن یه دنیا می ارزه .
دختر تو با چادر میخوابه ایااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) بعلـــــــــــــــــه با چادر میخوابهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
?na nadidam mituni dobarebezari

کلاه سرخ جان تو بعد از اون حرکتت با پسرت (به قول خواهر لر ----قمبل فنگ) بازم حرفی واسه گفتن داری.................................والا
پاسخ:
کلاه قرمزی:) آدم با پسرش تو قاشق سوپ خوری شنا کنه ولی دخترش اینطوری نباشه..... والا 

اقااااااااااااااااااا   من تکذیب میکنم..........................................
پاسخ:
کلاه قرمزی:) اثبات شده بیخودی تکذیب نکن

ا کلاه قرمزی دختر دار شده به سلامتی؟
پس چرا عروسیت دعوتمون نکردی؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) عزیز جان این دختره گمراه میباشد تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
دختره من گله اینطوری نیست که یه بار عکسشو گذاشتم ندیدی؟؟؟؟
برادر اردلان بزنگ 110....................درخواست تو  اعلام کن انشاله جواب میگیری

اگه دختر من بود که.......دست و پای تو رو میشکوندم تا عکس دختر منو نزاری....
حالا دگه با فتوشاپ ابروی دختر منو میبری .... بزنم تو اون دماغ عملی ات

پاسخ:
کلاه قرمزی:) فتوشاپ کجا بود !! 
برو دخترتو جم کن برادره من

دماغ منم عملی نیست محض اطلاع
لطفا یه دختر خوشکل شمارشو بده به من ... پلیز
پاسخ:
جیگر: آدرسو اشتباه اومدی پسرم
خخخخ
عالی بود

ننه ننه ننه، مامانش فداش شه
واسه چی عکس دختر منو گذاشتی  ها
پاسخ:
کلاه قرمزی:) این دخترتو جم کن از سایت
یه رژیمم بهش بدهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
الهی...باباش به فداش...فسقلیونیگااا
پاسخ:
کلاه قرمزی:) این عکس و باباش ببینه میکشتش تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
به به.....سایت چیز دار شده..........
پاسخ:
کلاه قرمزی:) این دختره توعه هااااتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">