مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مبارک

زندگی را بخش می کنم زنـ ... دِ ... گی
دو حرف اول بهار و شروع زندگی ست : زن
روز زن ؛ روز اولین بخش سه گانه زندگی بر مادران؛ زنان و دختران (شیرزنان آینده ایران) مبارکباد

ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مبارک

پیامک های تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

 

سرای احمد امشب رشک طور است
زمین و آسمان غرق سرور است
نهد پا در جهان دخت محمد(ص)
به راهش از جهان گلریز حور است
***
میلاد حضرت بتول و هدیه آسمانی خدا به رسول، بانوی ملکوت و جبروت، حضرت صدیقه طاهره (س) گرامی باد.
***
امشب، آسمان مکه آذین بند قدوم دختر خورشید است و کعبه و زمزم و صفا، سرود خوان آمدن کوثر جاری رسول خدایند.
ولادت حضرت فاطمه(س) مبارک باد.
***
میلاد زهره زهرا، طاهره مطهره، کوثر رسول، حضرت زهرای بتول بر همه مسلمانان جهان مبارک باد.
***
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (س) مبارک باد.
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان مبارک باد
***
السلام ای درخت نور بر تنت همیشه رخت نور
ای الهه  وفا و عشق ای تو خوبی و صفا و عشق
پاکی از وجود پاک توست .عشق قلب سینه چاک توست
***
امام صادق(ع) می فرمایند:
فاطمه را از آن رو فاطمه گفته اند که مردم از شناخت او عاجزند.

زهرا که از فروغش عالم ضیا گرفته
دین نبی ز فیضش نشو و نما گرفته
مریم زمکتب او درس حیا گرفته
جشنی به عرش اعلی بهرش خدا گرفته
***
فاطمه یعنی شرف،یعنی حجاب
فاطمه فخر زنان، روز حساب
فاطمه یعنی رضای کردگار
شاهکار خلقت پروردگار
ولادت حضرت فاطمه (س) مبارک باد
***
عالم شده معطر از گلشن خدیجه
خندد گل محمد در دامن خدیجه
آنان که دیده بستند از خدمت خدیجه
کی می توان ببینند این عزت خدیجه
میلاد دختر نبوت، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد
***
شد جهان پرشور و غوغا
صفحه  گیتی مصفا
بیت احمد طور سینا
پانهد زهرا(س) به دنیا
***
باز از چمن داور، یک غنچه نمایان شد
از یمن قدوم او عالم همه بستان شد
برخیز نما شادی، ایام سرور آمد
چون باز دری بر خلق از روضه  رضوان شد
میلاد حضرت زهرا(س) برشما مبارک باد
***
امام زمان(ع) می فرمایند:
در دختر رسول خدا فاطمه (س) برای من سرمشق و الگویی نیکو است.

 

روز مادر مبارک

پیامک های تبریک روز مادر


پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: بهشت زیر پای مادران است .
روزت مبارک مادر جان
***
پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: هیچ کسی به سیمای پدر و مادرش نگاه محبت آمیز نمی کند، مگر این که خداوند متعال در مقابل هر نگاه او ثواب یک حج قبول شده به وی عطا می کند.
***
امام صادق(ع)می فرمایند:
اگر دوست داری خداوند عمرت را زیاد کند پدر و مادرت را خوشحال کن.
***
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است
زیباترین خطاب “مادر جان” است
“مادر” واژه ای است سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر جان
***
ای مادر عزیز که جانم فدای تو
قربان مهربانی و لطف و صفای تو
تولد مظهر خلقت مبارک باد
***
در نگاه پر فروغت، در اعماق سکوتت ،تنها محبت را می بینم .مهر تو در ذره ذره  وجودم رخنه
کرده و حال به زیبا ترین و مقدس ترین واژه یعنی مادر قسم می خورم که دوستت دارم.
مادر عزیزم روزت مبارک
***
مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران
مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد.
روزت مبارک مادر خوبم
***
مادر خوبم :
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد
***
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم...
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد
***
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است.
مادر واژه ای است سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر
***
مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی ، تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی ، تو را دوست دارم و می ستایمت .
دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت , رحمت و عزت می طلبم
***
آسودگی از محن ندارد مادر
آسایش جان و تن ندارد مادر
دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش
ورنه غم خویشتن ندارد مادر
مادرعزیزم روزت مبارک
***
تو بهترین گل، میان شهر گل هایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،
گوییا مهتابی
مادر خوبم، روزت مبارک
***
مادرم، خواستم خوشبوترین گل دنیا را برایت هدیه بیاورم، اما دیدم تو خوشبوترین گل دنیا هستی.
مادر م،ای عزیز تر از جانم، روزت مبارک
***
بی محبت مادر
یک قنات بی آبم
مثل راه بی مقصد
مثل عکس بی قابم
بی محبت مادر
از شکوفه ها دورم
یک کبوتر بی بال
یک چراغ بی نورم
بی محبتِ مادر
چون لبان بی لبخند
ساکتم و غمگینم
مثل بلبلی در بند
بی محبت مادر
در دلم صفایی نیست
از بهار در قلبم
هیچ رد پایی نیست
مادر عزیزم روزت مبارک
***
مادر! وجود تو خونِ حیات در رگ من است. بی تو، گلی بی برگ، شمعی بی شعله، کویری سوزناک، خنده ای بی صدا، زنده ای بی روح و سرانجام، نقطه ای بی نشان در دریای پر تلاطم زندگی ام هستم.
مادرم،ای عزیز تر از جانم، روزت مبارک

 

روز زن بر تمام بانوان ایرانی مبارک

پیامک های تبریک روز زن

 

***
امام صادق(ع) می فرمایند:
گمان نمی‌کنم کسی به اوج مقام ایمان رسیده باشد، ولی نسبت به زنان بی‌محبت باشد و آنان را تجلیل و تکریم نکند.
***
امام صادق(ع)می فرمایند:
خیر و برکت بیشتر بر محور وجود زن‌ها می‌چرخد.
***
همسرم عزیزم ، روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست
و من با همه توانم صمیمانه تو را دوستت می دارم
***
زن, عنصر تابناکی است که زیر بنای فضیلت‌های انسانی و ارزش‌های والای خلیفه‌ا... در جهان است.
***
به نام آن که شادی وخوشبختی را آفرید. به آسمان گفتم: قشنگ ترین جمله را بگو تا برای
عزیزترین کسم بنویسم : گفت :بنویس دوست دارم بی نهایت، باصداقت، تا قیامت، تقدیم به همسرعزیزم
***
همسرم روزت را تبریک گفته و هزاران هزار شاخه  روز صورتی را به همراه تمام عشق که
موجودیم است تقدیمت می کنم. همیشه دوستت داشتم، دارم وخواهم داشت.
***
زن هستی است و نظم ده و مهر گستر است
سرچشمه محبت و الطاف داور است
بحر صفا و لطف خدا عشق مظهر است
بعد از خدا به سجده بوَد زآن که مادر است
***
همسرم، معنای عشق و دوستی را در تمنای وجود تو یافتم.
روز زن مبارک باد

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۸)

سلام به منم سر بزن
همکار لازم داشتی خبرم کن
چرا عوض نکردی؟
سلام داداش
خوبی؟
اگه میشه لوگوی من رو با این عکس عوض کن
http://bayanbox.ir/id/3398318730915418505?view
خبرم کن
یا علی مدد
خورشید زمینی خدا یا زهرا

ای زینت نام مصطفی یا زهرا

مدح تو همین بس که شدی تا محشر

همتای علی مرتضی یا زهرا
از مرگ نمی ترسم

من فقط نگرانم

که در شلوغی آن دنیا

مادرم را پیدا نکنم ...
  • بیج - بهلول ایرانی جوان
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

     

    وبلاگ طنز * *** * ***** **** ****** * راه اندازی شد. فعلا به جهت غلبه جوّ سیاسی طنزای ما هم 30 یا 30 شده. منتظریم. بای

    با سلام به وب من سر بزنید که با مطالبی همچون سخنان امام خامنه ای در مورد ولادت حضرت زهرا و وی}ه نامه روز مادر و زندگی نامه شهید دکتر چمران  به روز شده
    پاسخ:
    سلام
    ممنون خبرم کردید
  • میلاد گودرزی
  • "صدایی از آسمان ها میرسد ؛ مادر روزت مبارک"
    «مــَــهـــدی یــــــ85ــــار»  بروز است...
    پاسخ:
    خیلی ممنون خبر دادید:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی